Documenten
verfijn de resultaten
Zoeken in de index
Deze werkvorm is een hulpmiddel voor leraren om na te gaan welke vervolgacties in fase 5 (HOE) je kunt inzetten passend bij het in fase 3 geanalyseerde probleem (WAT). De werkvorm laat je nadenken over WAT precies het leerprobleem is bij jouw leerling(en) in jouw les en HOE jij daar dan met een passende vervolgstap op kunt inspelen (fase 5).
Dit lesvoorbeeld, wiskunde - grafieken tekenen, laat zien hoe je een set van opgaven in je lesmethode formatief kunt gebruiken om succescriteria te verhelderen en aan te vullen, in interactie leerlingreacties verzamelen en leerling een rol te geven bij het analyseren van de leerlingreacties en hen zelf te laten nadenken over een passende vervolgactie.
Deze werkvorm is een hulpmiddel voor leraren om na te gaan welke vervolgacties in fase 5 (HOE) je kunt inzetten passend bij het in fase 3 geanalyseerde probleem (WAT). De werkvorm laat je nadenken over WAT precies het leerprobleem is bij jouw leerling(en) in jouw les en HOE jij daar dan met een passende vervolgstap op kunt inspelen (fase 5).
Beschrijving van het signalerings- & overdrachtsinstrument voor peuters met een voorsprong.
Producten bij thema werken vanuit doelen
producten bij thema basisvaardigheden
producten bij thema executieve functies
producten bij thema sociaal emotioneel
Producten bij thema samenhang
Producten bij thema volgen ontwikkeling leerling