Documenten
verfijn de resultaten
Zoeken in de index
Inhoudslijnen met aanbodsdoelen Engels in het basisonderwijs (vervroegd) Eibo)
Analyse en kritische waardering van creatieve teksten (waaronder literaire).
Een persoonlijke reactie geven op creatieve teksten (waaronder literaire).
Lezen als vrijetijdsbesteding.
Lessenserie Modelleercyclus Mechanica
Op IKC de Bosmark herontwerpen leerkrachten hun lessen om formatief evalueren in te bedden in hun lespraktijk. Dat gebeurt aan de hand van een denkraam, als hulpmiddel om de vijf fasen van formatief evalueren te expliciteren.
Nicoline Tammes, leerkracht van groep 3 op IKC de Bosmark, geeft haar meetkundelessen formatief vorm. In deze beschrijving laten we zien hoe de les eruitziet, welke keuzes zij maakt en wat het effect op de leerlingen is.
Leerlijn begrippen voor taalbeschouwing, overzicht in tabelvorm.
In het taalonderwijs Nederlands in po/vo gebruiken we allerlei begrippen voor bouwstenen en verschijningsvormen van taal. In deze verantwoording leggen we uit welke tien categorieën wij hanteren bij de ordening van begrippen over taal.
In onze strategische agenda vind je de koers voor 2021-2023. Lees meer over wat SLO wil bereiken en hoe we dat gaan doen .