Documenten
verfijn de resultaten
Zoeken in de index
Formatief evalueren bij wetenschap en technologie in de middenbouw
In dit lesvoorbeeld staat het demonstreren volgens de PEOE-didactiek centraal: Predict-Explain, Observe-Explain, waarbij de leeractiviteiten formatief zijn vormgegeven.
Deze Profielschets Taalontwikkelingsstoornis (TOS) is gericht op leerlingen met een specifieke beperking en is toegespitst op taalontwikkelingsstoornissen. De bedoeling van deze profielschets is om een bijdrage te leveren aan het vormgeven van passend onderwijs voor TOS leerlingen.
Wensen van het vervolgonderwijs betreffende kennis en vaardigheden van geslaagden uit het voortgezet onderwijs.
Onderzoek door ResearchNed in opdracht van SLO en het ministerie van OCW.
logo
Blik op het praktijkgerichte programma Maritiem
Blik op het praktijkgerichte programma Maritiem
Blik op het praktijkgerichte programma Maritiem
Blik op het praktijkgerichte programma Maritiem
Blik op het praktijkgerichte programma Maritiem