Documenten
verfijn de resultaten
Zoeken in de index
De themakaarten financiële geletterdheid bieden een overzicht van de mate waarin er een beroep wordt gedaan op executieve functies gekoppeld aan Nibud-leerdoelen en competenties.
De themakaarten financiële geletterdheid bieden een overzicht van de mate waarin er een beroep wordt gedaan op executieve functies gekoppeld aan Nibud-leerdoelen en competenties.
Wat moeten leerlingen kennen en kunnen om op 18-jarige leeftijd financieel redzaam te zijn? Als je die vraag als leerkracht hebt, dan bieden de ’Nibud-doelen in doorgaande lijn’ daarvoor een mooi kader.
Wat moeten leerlingen kennen en kunnen om op 18-jarige leeftijd financieel redzaam te zijn? Als je die vraag als leerkracht hebt, dan bieden de ’Nibud-doelen in doorgaande lijn’ daarvoor een mooi kader.
Wat moeten leerlingen kennen en kunnen om op 18-jarige leeftijd financieel redzaam te zijn? Als je die vraag als leerkracht hebt, dan bieden de ’Nibud-doelen in doorgaande lijn’ daarvoor een mooi kader.
Wat moeten leerlingen kennen en kunnen om op 18-jarige leeftijd financieel redzaam te zijn? Als je die vraag als leerkracht hebt, dan bieden de ’Nibud-doelen in doorgaande lijn’ daarvoor een mooi kader.
Leerlingen werken in drie lessen aan hun kaartvaardigheden. Dit lesvoorbeeld beschrijft de eerste les, waar leerlingen voorbeelduitwerkingen van andere leerlingen met elkaar te bekijken en naast besproken succescriteria te leggen.
Waar moet het onderwijs zich de komende weken op richten; wat moet en wat mag? Dit is een gespreksleidraad om die keuzes te maken.
Waar moet het onderwijs zich de komende weken op richten; wat moet en wat mag? Dit is een gespreksleidraad om die keuzes te maken.
In dit document is een overzicht gemaakt van de eindtermen Filosofie, Economie en Geschiedenis die naar elkaar verwijzen, voor de centrale examens in 2021, 2022 en 2023