Kunst en cultuur
4 juli 2023
Bronnen
- Bremen, A., Berg, M. van den, Gouda, E., Overbeek, N.,& Steggerda, R. (2016). Dansende tongen; talige schrijfstrategieën voor hedendaags theater. Amsterdam: International Theatre & Film Books.
- Kamp, M.-T., Admiraal, W., Drie, J. van, & Rijlaarsdam, G. (2014). Enhancing divergent thinking in visual arts education; Effects of explicit instruction of meta-cognition. British Journal of Educational Psychology, 85(1), 47-58.
- Humphrey, S., Sharpe, T., & Cullen, T. (2015). Peeling the PEEL: Integrating language and literacy in the middle years. Literacy Learning: the Middle Years, 23(2), 53-62.
- Nagtegaal, C. (2015). Kunst en taal. Utrecht: Hogeschool voor de Kunsten Utrecht.
- Rass, A. (2015). Het belang van taal bij kunstvakken. Kunstzone, 14(6), 34-35.
- Shenfield, R. (2015). Literacy in the Arts. Literacy Learning: the Middle years, 23(1), 47-53.