Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
Het praktijkonderwijs draagt bij aan het zo zelfstandig mogelijk functioneren van leerlingen in wonen, werken, vrije tijd en samenleving. Het heeft geen eigen set doelen. Wettelijk gelden de kerndoelen van de onderbouw vo
Wat staat er in de examenprogramma’s voor lichamelijke opvoeding in de bovenbouw van het vmbo?
Op deze plek vind je informatie over doelen, kaders en leerplankundige ontwikkelingen rond de beroepsgerichte vakken.
Gerdineke van Silfhout is curriculumontwikkelaar bij de afdeling voortgezet onderwijs. Ze werkt als themacoördinator toetsing en als taalexpert aan een aantal projecten rondom toetsing en taal.
De huidige vakkenstructuur wiskunde op de havo en in het vwo levert een aantal nadelen op. Naar aanleiding hiervan hebben de NvvW en SLO de knelpunten van de huidige vakkenstructuur geïnventariseerd.
De publicaties op deze pagina, zijn ontwikkeld in samenwerking met groepen docenten. Dit gebeurde in opdracht van het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschappen.