Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
Conceptexamenprogramma beschrijft voor wiskunde 1 vmbo kaderberoepsgerichte leerweg domeinen, subdomeinen en eindtermen.
De conceptexamenprogramma's voor wiskunde 1 en 1,2 vmbo beschrijven domeinen, subdomeinen en eindtermen. Dit is een bijbehorende toelichting.
Monitoronderzoek over de uitvoering van het vernieuwde examenprogramma bedrijfseconomie. Het focust op belangrijke thema's van de vernieuwing, kijkt naar de uitvoering en uitvoerbaarheid in de praktijk en hoe leerlingen die ervaren.
Initial memorandum English and Dutch as a foreign language on Sint Eustatius and Saba.
Handreiking bij de ontwikkellijn sociale en emotionele vaardigheden. Geeft uitleg over deze ontwikkellijn en wanneer je welke vaardigheden van leerlingen kunt verwachten.
De actualisatie van de examenprogramma’s start met de vakken met de hoogste prioriteit. Dit zijn: Nederlands, moderne vreemde talen (Engels, Duits, Frans, Spaans), wiskunde havo en vwo, natuurwetenschappelijke vakken en maatschappijleer.
Omwille van de samenhang met Nederlands en de moderne vreemde talen, is in januari 2023 ook de actualisatie van Fries, klassieke talen en de moderne vreemde talen Arabisch, Chinees, Italiaans, Russisch en Turks gestart.
Deze verkenning is uitgevoerd om te bepalen welke ERK-niveaus toegevoegd kunnen worden aan de eindtermen van de moderne vreemde talen.
Eindadvies over een referentiekader voor Ruimte en Tijd voor de kerndoelen voor primair onderwijs (po) en de onderbouw van het voortgezet onderwijs (vo), in opdracht van het Ministerie van OCW.
Deze publicatie presenteert het Referentiekader Tijd als advies voor vernieuwde kerndoelen voor het primair onderwijs en de onderbouw van het voortgezet onderwijs, met uitgebreide toelichting en voorbeelden voor po en onderbouw vo.
Analyse van zes conceptexamenprogramma’s die ontwikkeld zijn voor wiskunde in het vmbo.