Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 251
Aan de directie Datum Ons kenmerk E-mail 4 oktober 201 5 7327 e.swinkels@slo.nl Doorkiesnummer Betreft (053) 4840 404 BSM netwerken Geachte heer, mevrouw, SLO organiseert al ruim tien jaar BSM-netwerken. Uw school neemt ook aan één van de regionale BSM-netwerken deel of is dat van plan. Si...
Behoort bij: Brief BSM netwerken
5 oktober 2015
Bijlage 1 : handleiding itslearning Het aanmaken van een vak / vakkensite (de omgeving waar je enquêtes en lesbrieven etc. in k unt hangen) en hoe je leerlingen verbindt met (uitnodigt voor/deel maakt van) dat vak of die inhoud . Het maken van een publicatie van de lesinhoud. Een plek waar je ...
Behoort bij: bijlage 1 handleiding itslearning
23 november 2015
202 231 214 94 192 1 193 2 88 3 194 4 195 5 186 125 187 125 188 125 189 125 199 125 190 125 191 125 201 229 228 222 200 223 197 224 183 225 184 226 196 227 185 110 230 109 122 216 1 2 3 0 91 92 93 4 123 5 1 6 2 7 3 8 4 9 5 10 6 11 12 124 13 1 14 2 15 3 16 4 17 5 18 6 19 20 21 22 23 24 25 26 2...
Behoort bij: Slimme sportkeuze
15 januari 2016
42 0 13 1 14 2 15 3 16 4 17 9 23 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 1 10 27 2 12 1 3 2 28 4 11 7 5 10 29 6 11 30 7 2 31 8 10 3 9 12 32 10 10 4 11 11 5 12 12 24 13 2 33 14 10 34 15 11 35 16 2 6 17 12 36 18 10 25 19 10 37 20 10 38 21 2 8...
Behoort bij: Zelfregulatie gymles vragenlijst invoerschema
11 februari 2016
Over de kwaliteit van het bepalen van leerlingprestaties: de 4 D's Ook beoordelen voor het PTA is een vorm van evalueren van onderwijs. Evalueren bestaat uit drie stappen. Vaststellen wat leerlingen feitelijk gedaan hebben (meten), een waardering uitspreken over wat een leerling gedaan heeft (waa...
Behoort bij: 4 D s over kwaliteit van meten
18 mei 2017