Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 481
Leerlingtoets Om te achterhalen wat leerlingen geleerd hebben, kunnen ze een toets maken. In sommige gevallen bevat het lesmateriaal zelf een toets. In andere gevallen zult u een aparte toets moeten ontwikkelen. Omdat toetsvragen afhankelijk zijn van de doelstellingen, inhoud en de werkvormen die...
Behoort bij: Toets SLO Leerplanevaluatie Taakhulp2 1
31 oktober 2016
Bronnen en lessuggesties bij het keuzevak Geüniformeerde dienstverlening en veiligheid Voor eindt ermen behorende bij deeltaak 6.1 6 .1 . Werken bij defensie: https://werkenbijdefensie.nl/werken-bij/toelatingseisen-en-keuring/marine.html Werken bij de politie https://www.youtube.com/watch?v=oDP...
25 april 2019
Naar een doorlopende leerlijn onderzoeksvaardigheden Onderzoek doen is een complexe vaardigheid , die je niet in een keer onder de knie hebt. Het is dan ook belangrijk om leerlingen vaak een kleine of grote onderzoeksopdracht te geven. Misschien nog wel belangrijker is het om leerlingen te leren ...
Behoort bij: doorlopende leerlijn proefondervindelijk onderzoek
17 november 2016
Tips voor het ontwikkelen/aanpassen van instrumenten Op basis van de evaluatievraag heeft u één of meerdere evaluatie methoden gekozen. Per methode heeft u aangegeven welke activiteiten u gaat uitvoeren en welke instrumenten u daarbij wenst te gebruiken. Om de gewenste gegevens boven tafel t...
31 oktober 2016
Bijlage 1: Opdrachtbeschrijving Als je een boek wilt kiezen kan het prettig zijn als je van tevoren kunt lezen wat andere lezers van dat boek vinden: vonden ze het goed of niet, en waarom dan? Zon stukje tekst noemen we een recensie. Degene die de recensie schrijft, heeft het boek helemaal geleze...
Behoort bij: bijlage 1 opdrachtbeschrijving recensies
10 mei 2016
'Overzicht methodes'!$B:$B 48 F19 0 0 27 28 45 69 2 29 SUMPRODUCT(C9:C13,D9:D13)/SUM(C9:C13) 0 30 1 F34 0 5 1 F48 0 6 1 F56 0 31 1 F66 0 1 1 F79 0 46 68 2 29 SUMPRODUCT(C16:C17,D16:D17)/SUM(C16:C17) 0 7 1 F89 0 8 1 F109 0 47 70 2 29 SUMPRODUCT(C20:C21,D20:D21)/SUM(C20:C21) 0 32 1 F8 0 33 1 F15 0 ...
Behoort bij: Methodewijzer natuurkunde
29 oktober 2019
T8 Eric Swinkelsr Kaap B x<x-8 _ * #,##0_ ;_ * \-#,##0_ ;_ * "-"_ ;_ @_ _ * #,##0.00_ ;_ * \-#,##0.00_ ;_ * "-"??_ ;_ @_ _-* #,##0_-;_-* #,##0\-;_-* "-"_-;_-@_ _-* #,##0.00_-;_-* #,##0.00\-;_-* "-"??_-;_-@_ Yes"...
Behoort bij: complexiteitsscan
20 juli 2016