Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 848
'Overzicht methodes'!$B:$B 48 F19 0 0 27 28 45 69 2 29 SUMPRODUCT(C9:C13,D9:D13)/SUM(C9:C13) 0 30 1 F34 0 5 1 F48 0 6 1 F56 0 31 1 F66 0 1 1 F79 0 46 68 2 29 SUMPRODUCT(C16:C17,D16:D17)/SUM(C16:C17) 0 7 1 F89 0 8 1 F109 0 47 70 2 29 SUMPRODUCT(C20:C21,D20:D21)/SUM(C20:C21) 0 32 1 F8 0 33 1 F15 0 ...
Behoort bij: Methodewijzer natuurkunde
29 oktober 2019
'Overzicht methodes'!$B:$B 50 F19 0 0 24 25 45 26 2 27 SUMPRODUCT(C9:C13,D9:D13)/SUM(C9:C13) 0 28 1 F34 0 5 1 F51 0 6 1 F62 0 29 1 F76 0 1 1 F91 0 46 30 2 27 SUMPRODUCT(C16:C17,D16:D17)/SUM(C16:C17) 0 7 1 F101 0 8 1 F123 0 47 113 2 27 SUMPRODUCT(C20:C21,D20:D21)/SUM(C20:C21) 0 31 1 F8 0 32 1 F15 ...
Behoort bij: Methodewijzer scheikunde
29 oktober 2019
Leerlingenleerdoelenkaart Kracht en beweging Hieronder een voorbeeld van een leerdoelkaart voor mens en natuur van Spring High, Amsterdam. Deze leerdoelkaart wordt ingezet om leerlingen zelf een planning te laten maken en doelen te kiezen op een bepaald niveau. Deze doelen voor leerlingen zijn o...
Behoort bij: Voorbeeld Springh High Kracht en beweging
13 februari 2020
Leerlingenleerdoelenkaart Sleutelbegrippen levende en niet-levende natuur Hieronder een voorbeeld van een leerdoelkaart voor mens en natuur van Spring High, Amsterdam. Deze leerdoelkaart wordt ingezet om leerlingen zelf een planning te laten maken en doelen te kiezen op een bepaald niveau. Deze ...
Behoort bij: Voorbeeld Springh High sleutelbegrippen
13 februari 2020