Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 944
Naam school: Keuzevak: Evenementen Naam docent: Stap: Vraag: Hulpvraag/ t ip: Antwoord: 1 Visie Waartoe leren zij? Wat is de visie van de school? Kijk in de schoolgids of op de website van de school Voor het keuzevak Evenementen zijn de volgende elementen van belang: Hoe geef ik daarbij invullin...
Behoort bij: 161020 evenementen
3 april 2017
Checklist ' taxonomie van Bloom ' Soort instrument I nvulschema /checklist Doel Op basis van de taxonomie van Bloom in kaart brengen op welk e kennis niveaus met name gewerkt wordt en daarmee in kaart brengen welke leerdoelen vooral centraal staan of zouden moeten staan in de les of tijd...
Behoort bij: 2 Micro Checklist taxonomie van Bloom CB
7 april 2016
Checklist In dit document vind t u de volgende checklists: c hecklist voor he t beoordelen van doelstellingen ; c hecklist voor het beoordelen van de inh o ud ; c hecklist voor het beoordelen van de overdra c ht ; c hecklist voor het beoordelen van de rati o nale ; c hecklist voor het beoorde...
31 oktober 2016
Interviewleidraad In dit document vind t u de volgende interviewleidraden : l eidraad voor gesprekken met leerlingen ; l eidraad voor het interviewen van docenten na afloop van een lessenserie ; l eidraad voor het interviewen van docenten na afloop van een les ; l eidraad voor het interview...
Behoort bij: Interviewleidraad SLO Leerplanevaluatie Taakhulp2 1
31 oktober 2016
Walvisjacht verantwoord? Opdracht: E valueren 1. Inleiding Leerlingen gaan zich in deze opdracht een mening vormen over de walvisjacht in Japan. Is deze jacht nodig en mag de Japanner nog walvisvlees eten? Om de vaardigheid evalueren te oefenen doen de leerlingen een peer-beoordeling. Deze opdra...
Behoort bij: Lesbrief Biologie Walvisjacht verantwoord
12 maart 2015