Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 21
Na de eerste ervaringen in het werken met het referentiekader blijkt in de huidige praktijk de beoordeling van schrijfvaardigheid sterk uiteen te lopen. De betrouwbaarheid van schrijfvaardigheidsbeoordeling moet vergroot worden om recht te doen aan zowel de referentieniveaus als aan de prestaties van de leerlingen. Deze publicatie laat de totstandkoming zien van drie feedbackformulieren en een beoordelingsmodel voor het schrijfonderwijs in de tweede fase. Praktijkervaringen worden beschreven, evenals tips om de instrumenten in praktijk te brengen.
23 januari 2015
Schrijfvaardigheid bevorderen in het hoger onderwijs; een vakspecifieke genregerichte benadering. Verslag praktijkzitting proefschrift Cindy Kuiper.
1 november 2019
Schrijfvaardigheid bevorderen in het hoger onderwijs; een vakspecifieke genregerichte benadering Praktijkzitting proefschrift Cindy Kuiper, Utrecht, 8 oktober 2019 Samenvatting van het proefschrift Veel eerstejaars hbo-studenten hebben moeite met schrijfvaardigheid Nederlands. Om dit probleem he...
Behoort bij: Schrijfvaardigheid bevorderen in het hoger onderwijs
1 november 2019