Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
De kerndoelen vormen het belangrijkste (wettelijk) kader in je onderwijs. Ze geven aan wat je leerlingen moet aanbieden om zich verder te ontwikkelen in het vervolgonderwijs en te functioneren in de maatschappij.
Op 22 en 23 januari 2021 vond een online symposium plaats met als titel ‘problem posing for mathematically gifted children’. Veel lezingen gingen over hoe wiskundige problemen voor wiskunde-olympiaden worden ontwikkeld. SLO'er Suzanne Sjoers schreef een blog hierover.
De publicaties op deze pagina zijn ontwikkeld in samenwerking met groepen docenten. Dit gebeurde in opdracht van het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschappen.
Een netwerk voor taalcoördinatoren, taalspecialisten en andere geïnteresseerden.
In dit SLO project worden lessenseries ontwikkeld voor het schrijfonderwijs in de midden- en bovenbouw (4-8) van het basisonderwijs.
Informatie over digitale geletterdheid en de doorlopende leerlijn. Met aandacht voor mediawijsheid, informatievaardigheden, computational thinking en ICT-basisvaardigheden.