Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
Als leraar kijk je verder dan de ontwikkeling van de leerling binnen jouw groep. Rondom de doorstroom, van de ene naar de andere groep, draag je bewust over welke unieke ontwikkelingskenmerken de leerlingen uit jouw klas hebben. Ook geef je aan welke mogelijke voorsprong of achterstand een leerling heeft opgelopen en welke maatwerkoplossingen daar goed bij passen.
Een derde ontwerpprincipe om vakinhoudelijke samenhang in je in je taalles te creeëren, is door taaltaken in het ene domein te laten voorbereiden in het andere domein.
Op deze pagina's vind je informatie over de beroepsgerichte programma's en de laatste ontwikkelingen in het vakgebied.
In de borgingsfase worden de opbrengsten uit de evaluatie vastgelegd in plannen, handelen en roosters.
Op deze pagina’s vind je informatie over de praktijk-/ beroepsgerichte vakken in het praktijkonderwijs (pro) en het voortgezet speciaal onderwijs (vso).
Na observatie van de leraar (modelen) en begeleid oefenen gaan leerlingen in deze fase van de lees- of schrijfles zelfstandig aan het werk.