Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 1700
Docente nhandleiding Lessenserie Kritisch denken Een kritische houding ontwikkelen in de bètavakken Vak/leergebied Scheikunde Kan ook vakoverstijgend in de bètavakken worden aangeboden. Schooltype/afdeling Voortgezet onderwijs Leerjaar Havo-vwo klas 4 en verder Is aan te passen naar havo-vwo...
Behoort bij: Grenzen aan de Chemie, docentenhandleiding
20 augustus 2020
Je zal de spitsmuis maar zijn.. Opdracht : Analyseren 1. Inleiding Bij deze opdracht gaan de leerlingen zelf een voedselweb maken met behulp van gegevens over organismen. Aan de hand van het zelfgemaakte voedselweb beantwoorden de leerlingen analysevragen. Er worden veranderingen aangebracht in ...
Behoort bij: Lesbrief Biologie Je zal de spitsmuis maar zijn
12 maart 2015
bjbjLULU vn vn vn 2p jr vn vn vn Thema Eten en drinken Thema-activiteiten voor 8-12 jarigen Thema Eten en drinken Thema-activiteiten voor 8-12 jarigen Auteurs Wim Hoogendijk Dineke de Hair Francien Schoondermark Projectleiding Nina Boswinkel (FIsme Ineke Ginjaar (CED-Groep Jos ter Pelle (SLO HYPERLI...
Behoort bij: Regenboog Thema Eten en drinken 040111
4 april 2019
De Olympische Spelen Opdracht: Analyseren 1. Inleiding In deze opdracht, die zowel betrekking heeft op de klassieke Griekse oudheid als het heden, doen leerlingen onderzoek naar verschillen tussen de oude en moderne Olympische Spelen. De opdracht kent twee versies. In de eerste is alleen de h...
Behoort bij: Lesbrief Geschiedenis De Olympische spelen
12 maart 2015
Wat kan bij elkaar - II Opdracht: Analyseren. Inleiding In onderstaande opdracht wordt van een leerling gevraagd om wiskundige objecten (lineaire vergelijkingen) in groepen te verdelen op basis van eigen argumenten. Zie ook de opdracht Wat kan bij elkaar I , een vergelijkbare opdracht rond me...
Behoort bij: Lesbrief Wiskunde Wat kan bijelkaar II
29 mei 2015
Werken aan vaktaal / taalgerichte vaklessen ontwerpen Draaiboek voor een professionaliseringstraject C oncept 1, 1 september 2013 Maaike Hajer , Bart van der Leeuw 2073910 2560320 Verantwoording 2013 SLO (nationaal expertisecentrum leerplanontwikkeling), Enschede In samenwerking met d...
Behoort bij: Werken aan Vaktaal Taalgerichte vaklessen ontwerpen
30 augustus 2016
Wat vind jij ervan? Opdracht: Recensies lezen en schrijven 1. Inleiding Deze film voldeed totaal niet aan mijn verwachtingen: de scenes waren langdradig, er zaten grappen in waar ik niet om kon lachen en het einde ik geloof niet dat ik ooit zo iets slechts heb gezien, nu weet ik nog niet hoe h...
Behoort bij: Lesbrief Nederlands Wat vind jij ervan
1 april 2015
117 344 345 346 347 348 349 122 123 126 350 351 104 104 104 352 353 104 104 104 354 350 355 104 104 134 356 350 357 104 104 104 358 359 350 360 104 104 104 149 4 15 3 350 361 104 104 104 161 362 363 166 364 365 366 104 104 104 367 366 104 104 104 367 368 104 104 104 365 369 104 104 104 365 370 1...
Behoort bij: Kompas bewegingsonderwijs
23 november 2015
bjbjLULU h0 H7 H7 _T RV 94 RV RV H7 RV H7 RV YU RV RV RV RV Thema Ziek en gezond Themalessen voor 8-12 jarigen Thema Ziek en gezond Thema-activiteiten voor 8-12 jarigen Auteurs Dineke de Hair Wim Hoogendijk Francien Schoondermark Projectleiding Nina Boswinkel (FIsme Ineke Ginjaar (CED-Groep Jos ter ...
Behoort bij: Regenboog Thema Ziek en gezond 201210
4 april 2019