Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 1705
0 0 218 226 219 220 221 222 1 2 3 232 233 234 4 223 224 225 227 230 229 229 231 0 0 0 65 65 65 6 235 235 235 236 237 7 7 7 0 0 0 65 65 65 6 242 242 242 238 239 240 240 240 8 8 8 65 65 65 6 243 243 243 241 241 241 0 0 0 65 65 65 6 243 243 243 10 10 10 0 0 0 65 65 65 6 243 243 243 244 244 244 ...
Behoort bij: Leerdoelenkaart Economie bovenbouw vmbo
8 december 2017
'Leerdoelenkaart havovwo'!$A$1:$K$176 'Leerdoelenkaart havovwo'!$1:$1 Keuzes maken Ruilen Geld Welvaart Schaarste B. Hoe door beperkte middelen en ongelimiteerde behoeften consumenten, bedrijven, overheden en andere organisatie worden gedwongen om te kiezen en om bij dit kiezen te komen tot een g...
Behoort bij: Leerdoelenkaart Economie bovenbouw hv
8 december 2017
Wat kan nog meer - I Opdracht: Creëren . Inleiding Hieronder staat een korte opdracht waarin van een leerling gevraagd wordt eigen ontwerpen te maken (rekensommen) op basis van gegeven randvoorwaarden. Zie ook de opdracht Wat kan nog meer II , een vergelijkbare, uitgebreidere opdracht rond lette...
Behoort bij: Lesbrief Wiskunde Wat kan nog meer I
29 mei 2015
914400 -373736 Voorbeeld van een format voor een opdracht voor T&T met een minimale mate van detaillering Gebaseerd op de opdracht Fort Sabina van het Newmancollege in Breda 0 0 Voorbeeld van een format voor een opdracht voor T&T met een minimale mate van detaillering Gebaseerd op de opdr...
Behoort bij: Opdrachtformat 1 T&T
4 augustus 2020
bjbj{P{P К2 Keuzes en dilemma's bij het leergebied Mens en maatschappij voortgezet onderwijs Jannet van Drie Lieke Meijs Han Noordink Michiel Spee Enschede, december 2004 VO/2640.001/D/04-847 Keuzes en dilemma's bij het leergebied Mens en maatschappij Verantwoording 2004 Stichting leerplanontwikkeli...
18 februari 2019