Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 2407
Je zal de spitsmuis maar zijn.. Opdracht : Analyseren 1. Inleiding Bij deze opdracht gaan de leerlingen zelf een voedselweb maken met behulp van gegevens over organismen. Aan de hand van het zelfgemaakte voedselweb beantwoorden de leerlingen analysevragen. Er worden veranderingen aangebracht in ...
Behoort bij: Lesbrief Biologie Je zal de spitsmuis maar zijn
12 maart 2015
0 181 182 183 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 7 8 12 13 14 7 8 15 16 17 7 8 18 19 7 8 20 21 22 7 8 23 24 7 8 23 25 26 7 8 27 28 7 8 29 30 31 7 32 33 34 7 32 35 36 7 32 37 38 39 7 32 40 41 42 7 32 43 44 7 32 45 46 7 32 47 48 7 32 49 50 7 32 51 52 53 54 55 56 57 54 55 58 59 60 54 61 62 63 64 54 55 65...
Behoort bij: Leerdoelenkaart NASK 2 bovenbouw vmbo tl
21 september 2018
Marshallplan Opdracht: Analyseren en evalueren 1. Inleiding In een werkboek staat de volgende opdracht over het Marshallplan. Bron Een spotprent uit de westelijke bezettingszone van 17 juli 1947. Rechts op de tekening zie je Stalin in gesprek met een groepje kinderen. Het bijschrift luidt: Van d...
Behoort bij: Lesbrief Geschiedenis Marshallplan
1 april 2015
4. Statistische uitspraken doen Boekje 4 havo wiskunde A, domein E: Statistiek Uitwerkingen Verantwoording left 33020 2015 , SLO (nationaal expertisecentrum leerplanontwikkeling), Enschede Dit lesmateriaal is ontwikkeld in het kader van de nieuwe examenprogrammas zoals voorgesteld door de co...
16 augustus 2019
Docente nhandleiding Lessenserie Kritisch denken Een kritische houding ontwikkelen in de bètavakken Vak/leergebied Scheikunde Kan ook vakoverstijgend in de bètavakken worden aangeboden. Schooltype/afdeling Voortgezet onderwijs Leerjaar Havo-vwo klas 4 en verder Is aan te passen naar havo-vwo...
Behoort bij: Grenzen aan de Chemie, docentenhandleiding
20 augustus 2020
bjbjLULU vn vn vn 2p jr vn vn vn Thema Eten en drinken Thema-activiteiten voor 8-12 jarigen Thema Eten en drinken Thema-activiteiten voor 8-12 jarigen Auteurs Wim Hoogendijk Dineke de Hair Francien Schoondermark Projectleiding Nina Boswinkel (FIsme Ineke Ginjaar (CED-Groep Jos ter Pelle (SLO HYPERLI...
Behoort bij: Regenboog Thema Eten en drinken 040111
4 april 2019
De Olympische Spelen Opdracht: Analyseren 1. Inleiding In deze opdracht, die zowel betrekking heeft op de klassieke Griekse oudheid als het heden, doen leerlingen onderzoek naar verschillen tussen de oude en moderne Olympische Spelen. De opdracht kent twee versies. In de eerste is alleen de h...
Behoort bij: Lesbrief Geschiedenis De Olympische spelen
12 maart 2015
Wat kan bij elkaar - II Opdracht: Analyseren. Inleiding In onderstaande opdracht wordt van een leerling gevraagd om wiskundige objecten (lineaire vergelijkingen) in groepen te verdelen op basis van eigen argumenten. Zie ook de opdracht Wat kan bij elkaar I , een vergelijkbare opdracht rond me...
Behoort bij: Lesbrief Wiskunde Wat kan bijelkaar II
29 mei 2015
Maatwerkaanpassingen Lagere cognitie Zoekt u als leraar of intern begeleider suggesties om uw taalonderwijs op maat te maken voor leerlingen met specifieke onderwijsbehoeften? In deze notitie vindt u o verzichten van concrete suggesties op het gebied van taal- en leesonderwijs die leerkrachten...
17 juli 2019