Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 2757
Vakdoelen : Wat zijn de vakdoel en voor jullie sectie? Beantwoord hier vragen als: wat leer je bij dit vak? Wat is de basis van dit vak? Wat is het hoofddoel van dit vak? Wat wil je bereiken met dit vak? Taalgerichte doelen: Wat zijn de taaldoelen de komende tijd (gemeenschappelijke selectie...
28 november 2016
Lagere cognitie - Gesprekken & spreken Toelichting Geef bij elk van onderstaande aanpassingen aan of u er aandacht aan wilt besteden in de les. Ga daarbij uit van (een) leerling(en) met specifieke onderwijsbehoeften dat een passend onderwijsaanbod nodig heeft. Vink in de tabel hieronder h...
Behoort bij: gesprekken spreken lagere cognitie
22 december 2015
Voedsel; hoe kies je bewust? Opdracht 'E valueren ' 1. Inleiding Aan de hand van wat leerlingen zelf al weten en na aangereikte informatie over keurmerken, buigen leerlingen zich over de vraag hoe je bewust keuzes kunt maken bij het kopen van voedsel. Daarbij worden zij gestimuleerd om producten...
Behoort bij: Lesbrief Biologie Voedsel hoe kies je bewust
12 maart 2015
Beproefde les / lessenserie Angstzweet: geïntegreerd literatuur, lees- en schrijfonderwijs Door Caroline Wisse Weldam (St. Gregorius College, Utrecht) en Gerdineke van Silfhout Schooltype, leerjaar Vmbo-tl, leerjaar 3 Tijdsinvestering 6 of 7 lessen Typering GLS lezen om te schrijven schrijven o...
5 januari 2017
Suggestie les / lessenserie Verloop van een kabinetsformatie (Met dank aan Mariët Jansen) Schooltype, leerjaar 4 havo Tijdsinvestering 1 les Typering GLS lezen om te schrijven schrijven om te lezen genre/register centraal Vertrekpunt inhoud ander vak Vertrekpunt inhoud ander vak: de aanleiding ...
Behoort bij: Verloop van een kabinetsformatie BL
10 mei 2016
Blad1!$A$1:$I$102 Blad1!$1:$2 192 0 191 1 4 5 2 3 193 194 195 383 196 199 200 201 202 380 380 206 205 204 203 380 380 207 208 209 210 380 380 211 212 213 213 380 380 214 214 215 215 380 380 197 216 217 218 218 380 380 219 220 222 221 380 380 223 224 225 226 380 380 227 228 230 229 380 380 23...
Behoort bij: Leerdoelenkaart scheikunde onderbouw
10 november 2017
Zeilschool 'Voor de Wind' Eindterm 30 De kandidaat kan informatiestromen beschrijven in een kleine organisatie . Eindterm 31 De kandidaat kan informatiebehoeften analyseren en op basis daarvan een eenvoudige database ontwerpen, maken en gebruiken . Kenmerken van de opdracht In deze projectopdrach...
Behoort bij: 30 31 zeilschool voor de wind
20 april 2016