Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
een begeleidersnetwerkdag Jonge Kind voor adviseurs/begeleiders Jonge Kind. Dus voor iedereen die medewerkers van peuterspeelzalen en kinderdagverblijven (pedagogisch medewerkers/pedagogen) en leraren van groep 1 en 2, onderbouwcoördinatoren/ intern begeleiders uit het basisonderwijs begeleiden.
Een schoolleider of intern begeleider kan gerichter met professionals uit peutercentra en groep 1-2-3 in gesprek gaan over educatie en onderwijs als zij de juiste vragen stellen. We selecteerden zes kwaliteitsvragen uit het curriculaire spinnenweb (SLO).
Tijdens deze masterclass krijg je handvatten en materialen aangereikt om aan de slag te gaan met onderwijspraktijk aan de slag te gaan met spel in de kinderopvang en in de groepen 1 en 2.
Tijdens deze masterclass krijg je handvatten en materialen aangereikt om aan de slag te gaan met spel in de kinderopvang en in de groepen 1 en 2. Tevens is er in de masterclass gelegenheid om ervaringen uit te wisselen met collega onderwijsadviseurs.
Ben je mvt-opleider en bezoek je wel eens de website ww.erk.nl? Dan horen we graag hoe we jou als mvt-opleider nog beter kunnen ondersteunen. Wat heb jij als mvt-opleider nodig om je studenten voor te bereiden op het gebruik van het ERK in hun lespraktijk? En wat zijn jouw wensen voor je eigen professionalisering rond het ERK? We gaan graag met een groep van max. 20 opleiders in gesprek over de invulling van het opleidersprofiel op de ERK-website.
In deze bijeenkomst willen we je laten zien hoe je de principes van formatief evalueren kunt verweven in je onderwijs aan kleuters.
Tijdens dit landelijk congres kom je meer te weten over de achtergrond van de actualisatie van de kerndoelen Nederlands, rekenen en wiskunde, digitale geletterdheid en burgerschap. Deze kerndoelen zijn ontwikkeld voor einde po, onderbouw vo en (v)so.