Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 2491
Deze handleiding is geschreven voor en met leidsters en coördinatoren in de kinderopvang en peuterspeelzalen en leerkrachten van groep 1 en 2. Het gezamenlijke ontwikkeltraject had als doel het werken in de speelzalen en de basisschool beter op elkaar af te stemmen en een doorlopende (taal)leerlijn te ontwikkelen die door het veld wordt gedragen en in het veld is uitgeprobeerd en van voorbeelden is voorzien. De bedoeling van deze handleiding is om collega-leidsters en leerkrachten een gemeenschappelijke kennisbasis te bieden en te waarborgen dat alle jonge kinderen in de kinderopvang, peuterspeelzalen en basisscholen (in Enschede en 's-Hertogenbosch) vergelijkbare (taal)ontwikkelingskansen krijgen.
3 augustus 2011
Lessenserie voor groep 4 behorend bij het project Leren schrijven met peer response.
27 februari 2019
14 december 2020
Rick de Graaff vergeleek de taalvaardigheid Engels van leerlingen in groep 8 van basisscholen die Engels aanbieden vanaf groep 1 (vvto) met scholen die Engels regulier aanbieden vanaf groep 7.
15 oktober 2020
Werkbladen bij de lessenserie voor groep 1 en 2 bij het project Leren schrijven met peer response.
8 april 2024
Lessenserie voor groep 8 bij het onderzoek Leren schrijven met peer response uit 2012.
27 februari 2019