Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 2874
Schrijven Lagere cognitie Lagere cognitieve capaciteiten (IQ 70-85) Type aanpassingen bij doelen eind groep 6 en eind groep 8 Instructie Begin een stelopdracht samen met de leerling, zodat hij onder begeleiding de rode draad van zijn betoog op papier kan zetten ( modelling en scaffolding ). ...
Behoort bij: schrijven lagere cognitie
22 december 2015
Wat ik graag wil vertellen Opdracht: Analyseren 1. Inleiding Presenteren is een belangrijke vaardigheid. Leerlingen dienen zich op een juiste wijze uit te drukken, waarbij hun presentatie goed is opgebouwd en de taal passend is. Deze les besteedt aandacht aan presentatievaardigheid. Op basis van...
Behoort bij: Lesbrief Nederlands Wat ik graag wil vertellen
1 april 2015
Checklist organisatie F ocusgroepbijeenkomst met respondenten van buiten de eigen school/organisatie Mogelijke actiepunten vóór de bijeenkomst Moet dit worden geregeld (ja/nee)? Wie regelt dit? Voor wanneer moet dit geregeld zijn? beschrijving van wat geregeld is Potentiële deelnemers selecter...
31 oktober 2016
De organisatie van de LO 2 n etwerken door SLO Met ingang van 1 januari 2013 worden de LO2-netwerken - in verband met een koerswijziging bij de KVLO en in goed overleg - georganiseerd door SLO, als nationaal expertisecentrum leerplanontwikkeling. De samenwerking met de KVLO rond LO2 blij...
Behoort bij: De organisatie van de LO2 Netwerken door SLO
5 oktober 2015
Aardrijkskunde Bevolking Opdracht: 'Evalueren' 1. Inleiding In deze opdracht proberen de leerlingen een volgorde in belangrijkheid aan te brengen bij negen begrippen die in het hoofdstuk Bevolking aan de orde komen. Onderscheid leren maken tussen belangrijke en minder belangrijke begrippen is ni...
Behoort bij: Lesbrief Aardrijkskunde Bevolking
30 april 2015