Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
Als leraar kijk je verder dan de ontwikkeling van de leerling binnen jouw groep. Rondom de doorstroom, van de ene naar de andere groep, draag je bewust over welke unieke ontwikkelingskenmerken de leerlingen uit jouw klas hebben. Ook geef je aan welke mogelijke voorsprong of achterstand een leerling heeft opgelopen en welke maatwerkoplossingen daar goed bij passen.
In dit onderzoek is gekeken naar op welke wijze en in hoeverre kinderen uit groep 4, 6 en 8 blijk geven van genrekennis tijdens het voeren individuele leesgesprekken tussen leerling en docent.
De observatielijst bestaat uit twee delen. In het eerste algemene deel vul je de informatie in over het kind. Het invullen van het tweede deel geeft informatie over de ontwikkeling van het kind op het gebied van Engelse taal.
Wat zijn zinvolle doelen om aan te werken in deze laatste periode van het schooljaar als het gaat om je aanbod aan kinderen in groep 1-2? Met suggesties voor de prioritering van doelen willen we onderbouwteams ondersteunen bij het keuzeproces om een passend aanbod voor onderwijs op afstand in te richten.