Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 1359
5 lessen voor ZML , niveau 1-4 Katern Inhoud meten Auteurs Mariel Cordang Projectleiding Nina Boswinkel Annette van der Laan Jos ter Pelle www.Rekenboog.nl Nove...
Behoort bij: Regenboog 1-4 Inhoud meten totaal
4 april 2019
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 19 20 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 32 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 33 19 19 19 21 34 35 36 37 38 39 40 41 42 19 43 44 19 19 19 19 19 45 19 19 19 46 47 ...
9 november 2023
Wat kan nog meer - I Opdracht: Creëren . Inleiding Hieronder staat een korte opdracht waarin van een leerling gevraagd wordt eigen ontwerpen te maken (rekensommen) op basis van gegeven randvoorwaarden. Zie ook de opdracht Wat kan nog meer II , een vergelijkbare, uitgebreidere opdracht rond lette...
Behoort bij: Lesbrief Wiskunde Wat kan nog meer I
29 mei 2015
Variant 4: determinatie-instrument voor de docent, gebaseerd op RTTI van Docentplus (Drost & Verra, 2013) RTTI is in de eerste plaats bedoeld als ontwikkelinstrument en taal over leren. RTTI staat voor reproduceren, training, transfer en integreren. RTTI kan ook voor determinatie worden gebruikt,...
Behoort bij: Determinatie instrument Variant 4
6 juli 2017
Materialenlijst Rekenboog.zml 2076450 8734425 0 0 2197100 2326640 0 0 Verantwoording 2015 Rekenboog.zml Mits de bron wordt vermeld, is het toegestaan zonder voorafgaande toestemming van de uitgever deze uitgave geheel of gedeeltelijk te kopiëren en/of verspreiden en om afgeleid materiaal te maken...
Behoort bij: Materialenlijst Rekenboog
26 mei 2015
Suggestie les / lessenserie Herschrijven leertekst voor bovenbouw basisschool Schooltype, leerjaar 3 havo/vwo Tijdsinvestering 4 lessen Typering GLS lezen om te schrijven schrijven om te lezen genre/register centraal vertrekpunt inhoud andere vakken Leerlingen bestuderen 'model'-teksten van de...
Behoort bij: Leertekst voor groep 7 8
4 januari 2017
Module 'van lolbroek tot grapjurk' Opdrachtkaart ' Kleding ontwerpen ' Klas 1 1. Wat moet je doen? Je bent een kledingontwerper in het jaar 2040 . Maar hoe ziet de wereld er dan uit? Hoe ziet een school er dan uit en welke kleding dragen de jongeren dan? Je krijgt de opdracht om kleding voor ...
Behoort bij: module vltg kleding ontwerpen
20 januari 2017
53 50 Start!C3 Naam van de school 44 Start!C6 Doc 1 Start!C7 Doc 2 Start!C8 Doc 3 Start!C9 Doc 4 Start!C10 Doc 5 Start!C11 Doc 6 Start!C12 Doc 7 Start!C13 Doc 8 Start!C14 Doc 9 Start!C15 Doc 10 Start!C16 Doc 11 Start!C17 Doc 12 Start!C18 Doc 13 Start!C19 Doc 14 Start!C20 Doc 15 Start!C21 Doc 16 ...
Behoort bij: Passende persepectieven mondeling op maat 2017
7 november 2017
-391795 -326390 0 0 Kalender a ctiviteiten voor niveau 5 t/m 8 4709795 53340 0 0 1562735 58420 0 0 122555 159385 0 0 2957195 27940 0 0 1379855 30480 0 0 4966970 111125 0 0 3347720 90170 0 0 -48895 -245110 0 0 K atern Kalender activiteiten voor niveau 5 tot en met 8 Auteurs Dineke de Groot ...
Behoort bij: Regenboog 5-8 Katern Kalender 2013
4 april 2019
Module 'van lolbroek tot grapjurk' Opdrachtkaart 'W at draagt een dier? ' Klas 1 1. Wat moet je doen? Sommige mensen vallen op door hun kleding. Dat doen sommige dieren ook, maar dan door hun vacht of huid. Kleding kan ook gebruikt worden om je te beschermen. Dat doet de vacht of huid bij diere...
Behoort bij: module vltg wat draagt een dier
20 januari 2017