Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 1359
Doorgaande leerlijn In overleg werd afgesproken een leerlijn te ontwerpen voor de groepen 4 tot en met 8. Rond de aspecten tijd, plaats en karakter werd in drie deelgroepen nagedacht over een doorgaande in vaardigheid opklimmende lijn. Voorstellen werden aan elkaar voorgelegd en er werden afsprak...
Behoort bij: tools leernetwerk verhalen leren schrijven
4 december 2015
-391795 -326390 Klokkijken A ctiviteiten voor niveau 5 t/m 8 168910 61595 -48895 -245110 K atern Klokkijken Oefen activiteiten voor niveau 5 t/m 8 Auteurs Wim Hoogendijk (CED-Groep) Dineke d e Groot (CED-Groep) www.Rekenboog.nl oktober 2013 Rekenboog.zml Het project Rekenboog.zml is een sa...
Behoort bij: Regenboog 5-8 Katern Klokkijken 2013
4 april 2019
-391795 -696595 0 0 Katern Meten van gewicht 452120 134620 0 0 + 7 + 5 Oefenactiviteiten voor ni veau 5, 6 en 7 K atern Meten van gewicht Oef enactiviteiten voor niveau 5, 6 en 7 Auteurs Dineke de Groot (CED-Groep) W im Hoogendijk (CED-Groep) www.Rekenboog.nl november 201 3 Reke...
Behoort bij: Regenboog 5-8 Katern Meten van gewicht 2013
4 april 2019
Herkennen van FE-gedrag bij leerling en leraar en de interactie daartussen Formatief e valueren als interactief proces Formatief evalueren (FE) is een interactief proces tussen leerling, medeleerlingen en leraar. De FE - cyclus beschrijft in vijf fasen welke stappen er moeten worden uitgevo...
30 augustus 2022
726375 525 Voorbeeld van een format voor een opdracht voor T&T met een hoge mate van detaillering Gebaseerd op de lay-out van de opdrachten van Ubbo Emmius in Stadskanaal 0 0 Voorbeeld van een format voor een opdracht voor T&T met een hoge mate van detaillering Gebaseerd op de lay-out van de ...
Behoort bij: opdrachtformat 3 T&T
4 augustus 2020