Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 1096
Menselijk gedrag Opdracht creëren 1. Inleiding Bij biologie wordt in de lessen aandacht besteed aan het gedrag van dieren. Maar even interessant of misschien wel interessanter is het gedrag van mensen. In deze opdracht gaan leerlingen zelf onderzoek doen (volgens een stappenplan) naar lichaamstaa...
Behoort bij: Lesbrief Biologie Menselijk gedrag
12 maart 2015
Wat kan nog meer II Opdracht: Creëren Hieronder staat een opdracht waarin van een leerling gevraagd wordt eigen ontwerpen te maken (algebraïsche expressies) op basis van gegeven randvoorwaarden. Zie ook de opdracht Wat kan nog meer I , een vergelijkbare kleinere opdracht rond rekenen. Onder het...
Behoort bij: Lesbrief Wiskunde Wat kan nog meer II
29 mei 2015
MODULE : F iscale en vennootschappelijke winst - werk voor de accountant, de fiscalist of voor een fiscale rekenrobot? ( Computational thinking en de financieel specialist) Versie: TIME \@ "d-M-yyyy" 21-6-2017 Voorwoord Deze module is in oktober 2016 geschreven en besteedt aandacht a...
Behoort bij: Module fiscale vennootschappelijke winst
21 juni 2017
MODULE: de organisatie organiseren - over het werk van managers Inhoudsopgave TOC \h \z \t "Hoofdstuk;1" Inleiding PAGEREF _Toc461485281 \h 5 Opdracht 1 PAGEREF _Toc461485282 \h 6 Opdracht 2 PAGEREF _Toc461485283 \h 8 Opdracht 3 PAGEREF _Toc461485284 \h 9 Opdracht 4 PAGEREF _Toc46148...
Behoort bij: Module Interne organisatie
14 februari 2017
MODULE: de organisatie organiseren - over het werk van managers Inhoudsopgave TOC \h \z \t "Hoofdstuk;1" Inleiding PAGEREF _Toc461485281 \h 5 Opdracht 1 PAGEREF _Toc461485282 \h 6 Opdracht 2 PAGEREF _Toc461485283 \h 8 Opdracht 3 PAGEREF _Toc461485284 \h 9 Opdracht 4 PAGEREF _Toc46148...
18 februari 2019
bjbj 2X Zd 7r it NB NB Didactische handreiking voor het werken met een individueel pensum bij Klassieke Talen Rosanne Bekker Didactische handreiking voor het werken met een individueel pensum bij Klassieke Talen voortgezet onderwijs Rosanne Bekker Enschede, november 2007 Verantwoording 2007 Stichtin...
14 februari 2019
Huidig!$A$1:$O$60 Intro!$A$1:$G$21 'Overzicht en Hoe verder'!$A$1:$Q$15 Scholing!$A$1:$O$60 Tevredenheid!$A$1:$O$60 158 88 Start!B7 Leraar 1 Start!B8 Leraar 2 Start!B9 Leraar 3 Start!B10 Leraar 4 Start!B11 Leraar 5 Start!B12 Leraar 6 Start!B13 Leraar 7 Start!B14 Leraar 8 Start!B15 Leraar 9 Start!...
Behoort bij: Quickscan 21e-eeuwse vaardigheden leerkrachten
21 november 2017
bjbjK Oc oe Herziening examenprogramma's havo/vwo Vakdossiers 2002 Geschiedenis Herziening examenprogramma's havo/vwo Theo van Zon Enschede, december 2002 VO/1571/D/02-294 Vakdossiers 2002 Geschiedenis Verantwoording 2002 Stichting leerplanontwikkeling (SLO), Enschede Alle rechten voorbehouden. Niet...
Behoort bij: Vakdossiers 2002. Geschiedenis
18 februari 2019
Maatwerkaanpassingen Autisme spectrumstoornissen (ASS) Zoekt u als leraar of intern begeleider suggesties om uw taalonderwijs op maat te maken voor leerlingen met specifieke onderwijsbehoeften? In deze notitie vindt u o verzichten van concrete suggesties op het gebied van taal- en leesonderwij...
Behoort bij: Passende perspectieven maatwerkaanpassingen ASS
17 juli 2019