Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 1359
MODULE: Financiële zelfredzaamheid - de financiële keuzen tussen studeren en overlijden Voorwoord Deze opdracht is in oktober 2016 geschreven en draait om het onderwerp financiële zelfredzaamheid. Dit is een onderdeel van CE, maar vormt binnen het programma bedrijfseconomie een nieuw onderdee...
Behoort bij: Module Zelfredzaamheid
14 februari 2017
MODULE: Financiële zelfredzaamheid - de financiële keuzen tussen studeren en overlijden Voorwoord Deze opdracht is in oktober 2016 geschreven en draait om het onderwerp financiële zelfredzaamheid. Dit is een onderdeel van CE, maar vormt binnen het programma bedrijfseconomie een nieuw onderdee...
Behoort bij: Module Zelfredzaamheid
13 februari 2017
Eindrapportage pilot digitaal leerling - volg -(jezelf)- systeem VO voor bewegingsonderwijs in de onderbouw van het VO 2073910 2560320 0 0 Verantwoording 2012 SLO (nationaal expertisecentrum leerplanontwikkeling), Enschede Mits de bron wordt vermeld, is het toegestaan zonder voorafgaande toeste...
Behoort bij: eindrapportage pilot leerlingvolgjezelfsysteem
23 november 2015
bjbjm ns Jt X4 pc6 V1 Kunstkansen voor vmbo-leerlingen Verkennen en versterken van eigen mogelijkheden Viola van Lanschot Hubrecht en St fanie van Tuinen Kunstkansen voor vmbo-leerlingen Verkennen en versterken van eigen mogelijkheden Viola van Lanschot Hubrecht en St fanie van Tuinen Doorlopende le...
14 februari 2019
MODULE: D uurzaam investeren vanuit de buurt en slim financieren (via crowdfunding ) Versie: TIME \@ "d MMMM yyyy" 21 juni 2017 Voorwoord Deze module is in oktober 2016 geschreven en is er op gericht om het idee van crowdfunding concreet uit te werken voor een investering die behalv...
Behoort bij: Module crowd funding
21 juni 2017
Module 3 : Bewegen Voor de docent Dit is module 3 van de 6 modules horend bij het programma BasisNatuurWetenschappen . In dit bestand zijn leerlingenmateriaal en docentenmateriaal voor deze module samengevoegd tot één pakketje. Naast deze informatie is er: een alge mene handleiding voor docen...
Behoort bij: module 3 bewegen
20 januari 2017
Wat kan nog meer II Opdracht: Creëren Hieronder staat een opdracht waarin van een leerling gevraagd wordt eigen ontwerpen te maken (algebraïsche expressies) op basis van gegeven randvoorwaarden. Zie ook de opdracht Wat kan nog meer I , een vergelijkbare kleinere opdracht rond rekenen. Onder het...
Behoort bij: Lesbrief Wiskunde Wat kan nog meer II
29 mei 2015
Kernactiviteiten!#REF! Tussendoelen!#REF! 'Tussendoelen & Kernactiviteiten'!#REF! Kernactiviteiten!#REF! Tussendoelen!#REF! 'Tussendoelen & Kernactiviteiten'!#REF! 450 0 1 2 3 4 443 7 8 344 345 346 13 347 14 348 19 20 349 350 351 26 352 353 354 31 355 356 357 37 38 358 359 360 43 361 362 363 48 ...
23 november 2015