Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 1359
Vakdoelen : Wat zijn de vakdoel en voor jullie sectie? Beantwoord hier vragen als: wat leer je bij dit vak? Wat is de basis van dit vak? Wat is het hoofddoel van dit vak? Wat wil je bereiken met dit vak? Taalgerichte doelen: Wat zijn de taaldoelen de komende tijd (gemeenschappelijke selectie...
28 november 2016
Lagere cognitie - Gesprekken & spreken Toelichting Geef bij elk van onderstaande aanpassingen aan of u er aandacht aan wilt besteden in de les. Ga daarbij uit van (een) leerling(en) met specifieke onderwijsbehoeften dat een passend onderwijsaanbod nodig heeft. Vink in de tabel hieronder h...
Behoort bij: gesprekken spreken lagere cognitie
22 december 2015
Leerverslag In dit document vind t u : l eerverslag van leerlingen ; l eerverslag van docenten . Leerverslag van leerlingen Om te achterhalen wat leerlingen geleerd hebben en of ze de doelstellingen hebben gehaald, kunt u ze vragen een leerverslag te maken na afloop van de les. Afhankelij...
Behoort bij: Leerverslag SLO Leerplanevaluatie Taakhulp2 1
31 oktober 2016
Vragen stellen om het wiskundig denken te bevorderen Als docent heeft u een belangrijke rol bij het ontwikkelen van de wiskundige bekwaamheid van leerlingen. Door de leerlingen de juiste vragen te stellen bij het doen van wiskundig onderzoek, kunt u hen helpen hogere denkvaardigheden te activer...
Behoort bij: Lesbrief Wiskunde Vragen stellen om wiskundig denken
1 april 2015
230505 6815455 0 0 Kernvragen beoordeling Soort instrument Vragen over beoordeling met met mogelijke denkrichtingen. Doel Door de beantwoording van de vragen komen tot een passende invulling van de beoordeling. De voorbeelden kunnen hierbij helpen. Op meso -niveau kunnen de vragen ingezet worden...
Behoort bij: 13 Micro Meso Beoordeling Kernvragen MH
7 april 2016
Criterialijst evalueren ontwerpeisen Toelichting Om te achterhalen of uw les(senreeks) daadwerkelijk beantwoordt aan uw geformuleerde ontwerpeisen , en om na te gaan om de les(senreeks) ook logisch in elkaar steekt, is het nalopen van een criterialijst een goede evaluatieactiviteit. ...
Behoort bij: Criterialijst evalueren ontwerpeisen
28 juli 2015
Blad1!$A$1:$I$93 Blad1!$1:$2 Subkern Leerdoel Kern 1.1. Keuzes maken 3.1. Vraag en aanbod 6.1. Risico en verzekeren 6.3. Risico en beleggen 8.3. Conjuncturele verschijnselen 1. Schaarste 1. Je kan uitleggen dat beperkte middelen dwingen tot het maken van keuzes. 2. Ruil 3. Markt 4. Ruilen over ...
Behoort bij: Leerdoelenkaart economie onderbouw
10 november 2017