Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 1687
Aa ntekenformulier lesobservatie Algemene informatie School: Naam observant: Naam geobserveerde: Geobserveerde klas inclusief sector (vmbo/havo/vwo) en leerjaar: Geobserveerd vak: Aantal leerlingen: Type lesonderdeel (instructie, zelfstandig werken, samenwerken etc): Plaats les(onderdeel) in ...
Behoort bij: Observeren van FE-praktijken in de klas Aanteken Observatie en Bespreekformulier V4 2019-01-25
4 juli 2019
Hoe evalueren we het vernieuwde curriculum met onze leraren? Met leraren de verwachte effectiviteit en bruikbaarheid in kaart brengen Als je met onderstaande tabel de verwachte effectiviteit van de curriculumverandering in kaart brengt , is het voor iedereen helder wat je met de curriculum...
20 februari 2023
Hoe formuleren we een gezamenlijk e visie? Samen een visie onder woorden brengen Het is niet altijd eenvoudig om je visie onder woorden te brengen , maar je visie staat centraal in je leerplan. Aanknopingspunten hiervoor vind je in de dagelijkse onderwijspraktijk . Door jouw punten en die...
Behoort bij: Ontwerp - Hoe formuleren we een gezamenlijke visie?
22 februari 2023
bjbjK XW Herziening examenprogramma's havo/vwo Vakdossiers 2001 Geschiedenis Kenniscentrum Herziening examenprogramma's havo/vwo Jan Greep Iris Rugers Enschede, augustus 2001 KC/1113/D/01-155 Vakdossiers 2001 Geschiedenis Kenniscentrum Verantwoording 2001 Stichting leerplanontwikkeling (SLO), Ensche...
Behoort bij: Vakdossier geschiedenis 2001
18 februari 2019
Wat is het verschil tussen het huidige en gewenste onderwijs ? Vanuit verschillende perspectieven bekeken Als je vanuit verschillende perspectieven het huidige met het gewenste onderwijs vergelijkt , krijg je inzicht in de wensen van alle betrokkenen en eventuele knelpunten. Da n wee...
16 februari 2023