Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 1138
Wat kan nog meer - I Opdracht: Creëren . Inleiding Hieronder staat een korte opdracht waarin van een leerling gevraagd wordt eigen ontwerpen te maken (rekensommen) op basis van gegeven randvoorwaarden. Zie ook de opdracht Wat kan nog meer II , een vergelijkbare, uitgebreidere opdracht rond lette...
Behoort bij: Lesbrief Wiskunde Wat kan nog meer I
29 mei 2015
Schrijfvaardigheid bevorderen in het hoger onderwijs; een vakspecifieke genregerichte benadering Praktijkzitting proefschrift Cindy Kuiper, Utrecht, 8 oktober 2019 Samenvatting van het proefschrift Veel eerstejaars hbo-studenten hebben moeite met schrijfvaardigheid Nederlands. Om dit probleem he...
Behoort bij: Schrijfvaardigheid bevorderen in het hoger onderwijs
1 november 2019
Checklist In dit document vind t u de volgende checklists: c hecklist voor he t beoordelen van doelstellingen ; c hecklist voor het beoordelen van de inh o ud ; c hecklist voor het beoordelen van de overdra c ht ; c hecklist voor het beoordelen van de rati o nale ; c hecklist voor het beoorde...
31 oktober 2016
Checklist organisatie F ocusgroepbijeenkomst met respondenten van buiten de eigen school/organisatie Mogelijke actiepunten vóór de bijeenkomst Moet dit worden geregeld (ja/nee)? Wie regelt dit? Voor wanneer moet dit geregeld zijn? beschrijving van wat geregeld is Potentiële deelnemers selecter...
31 oktober 2016
Variant 4: determinatie-instrument voor de docent, gebaseerd op RTTI van Docentplus (Drost & Verra, 2013) RTTI is in de eerste plaats bedoeld als ontwikkelinstrument en taal over leren. RTTI staat voor reproduceren, training, transfer en integreren. RTTI kan ook voor determinatie worden gebruikt,...
Behoort bij: Determinatie instrument Variant 4
6 juli 2017
Aardrijkskunde Bevolking Opdracht: 'Evalueren' 1. Inleiding In deze opdracht proberen de leerlingen een volgorde in belangrijkheid aan te brengen bij negen begrippen die in het hoofdstuk Bevolking aan de orde komen. Onderscheid leren maken tussen belangrijke en minder belangrijke begrippen is ni...
Behoort bij: Lesbrief Aardrijkskunde Bevolking
30 april 2015
bjbj"x"x Nw Mj Mr mr Nw Qn Mr Mr Nw Op zoek naar samenhangend onderwijs in de Mens- en maatschappijvakken Voortgezet Onderwijs Enschede, november 2002 VO/1632-002/D/02-87 Op zoek naar samenhangend onderwijs in de Mens- en maatschappijvakken Voortgezet Onderwijs Verantwoording 2002 Stichting leerplan...
18 februari 2019
Woordenboek Leren Onderzoeken havo/vwo 4/5 Alle profielen Inhoud woordenboek Voorwoord 7 De basis voor onderzoek doen 8 Onderzoeksvraag en hypothese opstellen 8 Variabelen 10 Twee stappen verder 11 Bronnenonderzoek 11 Werkplan opstellen 13 De gereedschappen om onderzoek te doen 14 Waarne...
Behoort bij: onderzoeks boekje Marianum
23 oktober 2015
Checklist organisatie F ocusgroepbijeenkomst met respondenten vanuit de eigen school/organisatie Mogelijke actiepunten vóór de bijeenkomst Moet dit worden geregeld (ja/nee)? Wie regelt dit? Voor wanneer moet dit geregeld zijn? beschrijving van wat geregeld is Potentiële deelnemers selecteren:...
31 oktober 2016