Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 1694
bjbj Hoe goed ben ik in taal Jaar 1 Naam:......................................................................................Klas Hoe goed ben ik in taal Vul het schema hieronder voor jezelf in. Overleg met je mentor. Maak samen een ingevuld formulier waarover jullie het allebei eens zijn. Dat for...
Behoort bij: Werkblad hoe goed ben ik in taal 1
27 augustus 2015
Op zoek naar gemeenschappelijke leerdoelen Soort instrument Invulschema Doel Met collegas vanuit vakken of vanuit ieders vak verkennen waar gemeenschappelijke leerdoelen liggen. Leerplancomponent Leerdoelen op meso - niveau Vragen waar u mee aan de slag gaat Welke leerdoelen beoogt de school te b...
Behoort bij: 2 Meso Op zoek naar gemeenschappelijke leerdoelen CB
7 april 2016
Aansluiten op de bovenbouw in het vo Soort instrument Stappenplan Doel Het afstemmen van leerinhouden in de onder en bovenbouw van het voortgezet onderwijs i.v.m. een doorlopende leerlijn. Leerplancomponent Leerinhouden op meso -niveau Vragen waar u mee aan de slag gaat Wat is de essentie van mij...
Behoort bij: 3 Meso aansluiten op bovenbouw in het vo CB
7 april 2016
Aardrijkskunde China als wereldmacht Opdracht: 'Evalueren' 1. Inleiding Al te vaak worden kwalificaties aan mensen, landen of voorwerpen toebedeeld in superlatieven. De beste voetballer ooit, het mooiste ontwerp, het sterkste land en ga zo maar door. Wanneer het voorkomt in reclames weten we dat ...
Behoort bij: Lesbrief Aadrijkskunde China Wereldwijs
30 april 2015
13 lessen voor ZML , 4 tot 8 jaar Kerndoel 4 Meten van lengte Nr. Naam van de les Kerndoel. Tussendoel Niveau Korte beschrijving 1. Groot en klein 4.1_3.2 Kinderen sort...
Behoort bij: Regenboog Lengte
4 april 2019
CHECKLIST PTA | Nederlands 1. Heeft je school een visie beschreven op onderwijs en leren van taal / Nederlands (bijv. in het schoolplan, in een visiestuk), en heeft je PTA er rekening mee gehouden? Zo ja, waar blijkt dat uit? REACTIE VERBETERPUNTEN 2. Heeft de vaksectie een visie op de impleme...
Behoort bij: Checklist PTA Nederlands
27 november 2019
CHECKLIST PTA | MVT 1. Heeft je school een visie beschreven op onderwijs en leren van MVT (bijv. in het schoolplan, in een visiestuk), en heeft je PTA er rekening mee gehouden? Zo ja, waar blijkt dat uit? REACTIE VERBETERPUNTEN 2. Heeft de vaksectie een visie op de implementatie van het het E...
Behoort bij: Checklist PTA MVT
27 november 2019