Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 966
Ontleden 2.0 Opdracht: Analyseren 1. Inleiding In het reguliere grammaticaonderwijs richten de opdrachten zich vooral op het opsporen van woord- of zinsdelen aan de hand van bepaalde vuistregels. Denk aan het achterhalen van het onderwerp met de vuistregel: Stel de vraag: wie/wat + persoonsvorm?...
Behoort bij: Lesbrief Nederlands ontleden 20
1 april 2015
Autisme spectrumstoornissen (ASS) - Gesprekken & spreken Toelichting Geef bij elk van onderstaande aanpassingen aan of u er aandacht aan wilt besteden in de les. Ga daarbij uit van (een) leerling(en) met specifieke onderwijsbehoeften dat een passend onderwijsaanbod nodig heeft. Vink in de t...
Behoort bij: gesprekken spreken ass
22 december 2015
Suggestie les / lessenserie Vraag het de schrijver ; kritisch lezen Schooltype, leerjaar Brugklas Tijdsinvestering 1 á 2 lessen Typering GLS lezen om te schrijven schrijven om te lezen genre/register centraal vertrekpunt inhoud ander vak Schrijven om te lezen . L eerlingen reageren eerst ...
Behoort bij: Vraag het de schrijver BL
10 mei 2016
Bijlage 1: Opdrachtbeschrijving Als je een boek wilt kiezen kan het prettig zijn als je van tevoren kunt lezen wat andere lezers van dat boek vinden: vonden ze het goed of niet, en waarom dan? Zon stukje tekst noemen we een recensie. Degene die de recensie schrijft, heeft het boek helemaal geleze...
Behoort bij: bijlage 1 opdrachtbeschrijving recensies
10 mei 2016
bjbjLULU xd 56 K6 Thema In het verkeer Thema-activiteiten voor 8-12 jarigen Thema In het verkeer Thema-activiteiten voor 8-12 jarigen Auteurs Dineke de Hair Wim Hoogendijk Francien Schoondermark Projectleiding Nina Boswinkel (FIsme Ineke Ginjaar (CED-Groep Jos ter Pelle (SLO HYPERLINK "http://www.Re...
Behoort bij: Regenboog Thema In het verkeer 201210
4 april 2019