Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 772
Huidig!$A$1:$O$60 Intro!$A$1:$G$21 'Overzicht en Hoe verder'!$A$1:$Q$15 Scholing!$A$1:$O$60 Tevredenheid!$A$1:$O$60 158 88 Start!B7 Leraar 1 Start!B8 Leraar 2 Start!B9 Leraar 3 Start!B10 Leraar 4 Start!B11 Leraar 5 Start!B12 Leraar 6 Start!B13 Leraar 7 Start!B14 Leraar 8 Start!B15 Leraar 9 Start!...
Behoort bij: Quickscan 21e-eeuwse vaardigheden leerkrachten
21 november 2017
PERSBERICHT 1 1 december 201 8 Brons voor j onge Nederlandse science talenten in Botswana ENSCHEDE Eén van de Nederlanse teams heeft een mooie bronzen medaille behaald tijdens de d e 1 5 e Interna tional Junior Science Olympiad ( IJSO ) in Gaborone, Botswana . Het andere team...
Behoort bij: 2018-12-11-Persbericht-IJSO-2018-Botswana met foto
9 oktober 2019
PERSBERICHT 12 december 2019 Olympisch brons voor Nederlandse scholieren in Qatar ENSCHEDE Het Nederlandse team heeft tijdens de 16 e International Junior Science Olympiad (IJSO) in Doha, Qatar een bronzen medaille behaald. Een heel mooi resultaat bij deze internationale krachtmeting onder topta...
Behoort bij: Persbericht Internationale IJSO 2019 Doha
12 december 2019
bjbjN Didactische handreiking bij de periodisering van Klassieke Talen Voortgezet Onderwijs Mannus Goris Ton Tromp Enschede, januari 2007 Didactische handreiking bij de periodisering van Klassieke Talen Voortgezet Onderwijs Verantwoording 2007 Stichting leerplanontwikkeling (SLO), Enschede Alle rech...
14 februari 2019
bjbj"x"x NO NO NO kX Cv wV NO Nn D3 Een andere wereld/de wereld van de ander Actualisatie aan de hand van Neolatijnse teksten Een andere wereld/de wereld van de ander Actualisatie aan de hand van Neolatijnse teksten Enschede, oktober 2008 Verantwoording 2008 SLO, nationaal expertisecentrum voor leer...
Behoort bij: Een andere wereld/de wereld van de ander. Actualisatie aan de hand van Neolatijnse teksten
14 februari 2019
Wat kan bij elkaar - I Opdracht: Analyseren. Inleiding In onderstaande opdracht wordt van een leerling gevraagd om wiskundige objecten (meetkundige figuren) in groepen te verdelen op basis van eigen argumenten. Zie ook de opdracht: Wat kan bij elkaar II, een vergelijkbare opdracht rond lineaire ...
Behoort bij: Lesbrief Wiskunde Wat kan bijelkaar I
29 mei 2015
bjbj b*p B6 5l QK QK Gezondheidsbevorderend gedrag (PO/VO Voorstel voor doorlopende leerlijnen Jeroen Bron Jacqueline Keijzer Viola van Lanschot Hubrecht Maaike Rodenboog Enschede, november 2006 Gezondheidsbevorderend gedrag (PO/VO Voorstel voor doorlopende leerlijnen Verantwoording Stichting leerpl...
Behoort bij: gezondheidsbev gedrag
14 november 2016
bjbj p;_'X ia 7u Qb Gezondheidsbevorderend gedrag (PO/VO Voorstel voor doorlopende leerlijnen Jeroen Bron Jacqueline Keijzer Viola van Lanschot Hubrecht Maaike Rodenboog Enschede, november 2006 Gezondheidsbevorderend gedrag (PO/VO Voorstel voor doorlopende leerlijnen Verantwoording Stichting leerpla...
18 februari 2019