Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 1293
0.42325 0.179 0.49475 0.271 0.45775 0.25475 0.4585 0.7985 Doorlopende leerlijnen - Lichamelijke Opvoeding 4752340 6661150 0 0 4752340 6661150 0 0 Portfoliovoorstel LO in bovenbouw vo Voortgezet Onderwijs Doorlopende leerlijnen - Lichamelijke Opvoeding Dic Houthoff, Ger van Mossel en Berend Bro...
Behoort bij: Portfoliovoorstel LO in bovenbouw vo
6 januari 2018
Wat vind jij ervan? Opdracht: Recensies lezen en schrijven 1. Inleiding Deze film voldeed totaal niet aan mijn verwachtingen: de scenes waren langdradig, er zaten grappen in waar ik niet om kon lachen en het einde ik geloof niet dat ik ooit zo iets slechts heb gezien, nu weet ik nog niet hoe h...
Behoort bij: Lesbrief Nederlands Wat vind jij ervan
1 april 2015
-391795 -326390 0 0 Kalender a ctiviteiten voor niveau 5 t/m 8 4709795 53340 0 0 1562735 58420 0 0 122555 159385 0 0 2957195 27940 0 0 1379855 30480 0 0 4966970 111125 0 0 3347720 90170 0 0 -48895 -245110 0 0 K atern Kalender activiteiten voor niveau 5 tot en met 8 Auteurs Dineke de Groot ...
Behoort bij: Regenboog 5-8 Katern Kalender 2013
4 april 2019
Wat kan nog meer II Opdracht: Creëren Hieronder staat een opdracht waarin van een leerling gevraagd wordt eigen ontwerpen te maken (algebraïsche expressies) op basis van gegeven randvoorwaarden. Zie ook de opdracht Wat kan nog meer I , een vergelijkbare kleinere opdracht rond rekenen. Onder het...
Behoort bij: Lesbrief Wiskunde Wat kan nog meer II
29 mei 2015
HOERA, een meisje Ondertitel : Analyseren 1. Inleiding Aan de hand van een concept cartoon verdiepen leerlingen zich in de vraag hoe het komt dat een meisje een meisje is. Een concept cartoon is een visuele presentatie van een alledaagse situatie. Vanuit verschillende gezichtspunten wordt met ve...
Behoort bij: Lesbrief Biologie HOERA een meisje
30 april 2015
De Olympische Spelen Opdracht: Analyseren 1. Inleiding In deze opdracht, die zowel betrekking heeft op de klassieke Griekse oudheid als het heden, doen leerlingen onderzoek naar verschillen tussen de oude en moderne Olympische Spelen. De opdracht kent twee versies. In de eerste is alleen de h...
Behoort bij: Lesbrief Geschiedenis De Olympische spelen
12 maart 2015
117 344 345 346 347 348 349 122 123 126 350 351 104 104 104 352 353 104 104 104 354 350 355 104 104 134 356 350 357 104 104 104 358 359 350 360 104 104 104 149 4 15 3 350 361 104 104 104 161 362 363 166 364 365 366 104 104 104 367 366 104 104 104 367 368 104 104 104 365 369 104 104 104 365 370 1...
Behoort bij: Kompas bewegingsonderwijs
23 november 2015
Denkraam formatief evalueren Inleiding Op IKC de Bosmark herontwerpen leerkrachten hun lessen om formatief evalueren in te bedden in hun lespraktijk. Dat gebeurt aan de hand van een denkraam , als hulpmiddel om de vijf fasen van formatief evalueren te expliciteren . Waarom formatief evalu...
Behoort bij: Denkraam formatief evalueren
1 april 2021
bjbj D0 T9 ЂO T9 T9 T9 dL T9 T9 T9 Instrument 13: Rubrics voor algemene onderbouwvaardigheden Rubrics voor algemene onderbouwvaardigheden Gebruiksaanwijzing Rubrics voor algemene onderbouwvaardigheden is eerder een leesstuk dan een doe-instrument Het stuk bevat kort-en-bondige informatie over een we...
Behoort bij: Rubrics voor algemene onderbouwvaardigheden
19 februari 2019