Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 1012
De berekening van de valbeweging in opeenvolgende tijdstappen, zoals uitgewerkt in Tabel 2, kan gesystematiseerd worden in een iteratiefrekenmodel.1
28 maart 2019
De leerlingen leren schriftelijk optellen, aftrekken, vermenigvuldigen en delen volgens meer of minder verkorte standaardprocedures.
10 december 2020
Informatie over de publicatie "Van peiling naar praktijk" (mondelinge taalvaardigheid).
26 februari 2019
Aan de slag met het stappenplan 'Kansen voor samenhang' en de voorbeeldlessen.
22 november 2019
Langs welke weg zijn de eindniveaus 1F en 1S/2F te bereiken? Hoe is de opbouw van de leerstof voor de verschillende domeinen over de groepen 1 tot en met 8? Op deze vraag geeft SLO een antwoord in een reeks van vier publicaties die steeds één van de vier taaldomeinen uit het referentiekader behandelen.
29 november 2018