Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 1483
'Leerdoelenkaart vmbo'!$A$1:$L$132 'Leerdoelenkaart vmbo'!$1:$1 Duurzaamheid Kern Natuurlijke hulpbronnen en bronnen van energie Subkern Leerdoel BB Leerdoel KB Leerdoel GT Arm en rijk n.v.t. Verschillen in welvaart en welzijn in de eigen regio en Nederland Grenzen en identiteit Cultuur Europa 1...
Behoort bij: Leerdoelenkaart Aardrijkskunde bovenbouw vmbo
8 december 2017
MODULE: D uurz aam beleggen Duurzame effecten van duurzame effecten Duurzame gevolgen van duurzame beleggingen Voorwoord Deze opdracht is in decembe r 2016 geschreven en is er op gericht om met een klas je te verdiepen in duurzaam beleggen. Waarom kiest een belegger voor een duurzame beleggingsp...
Behoort bij: Module duurzaam beleggen
7 maart 2017
Voedsel; hoe kies je bewust? Opdracht 'E valueren ' 1. Inleiding Aan de hand van wat leerlingen zelf al weten en na aangereikte informatie over keurmerken, buigen leerlingen zich over de vraag hoe je bewust keuzes kunt maken bij het kopen van voedsel. Daarbij worden zij gestimuleerd om producten...
Behoort bij: Lesbrief Biologie Voedsel hoe kies je bewust
12 maart 2015
Voorwoord In onderstaande tekst wordt subdomein C 1 toegelicht. Dit subdomein vormt onderdeel van het schoolexamen. De toelichting is geschreven d oor een werkgroep bestaande uit twee leden van de VECON en zes docenten uit het veld. Dit gebeurde onder leiding van Marc den Elzen , leerp...
Behoort bij: Toelichting bij domein C1 definitief
13 april 2017
Fase 5 : Het bedenken en nemen van de passende vervolgstap : WAT en HOE? Inhoudsopgave TOC \o "1-3" \h \z \u Fase 5: Het bedenken en nemen van de passende vervolgstap: WAT en HOE? PAGEREF _Toc77769251 \h 1 Voor we beginnen PAGEREF _Toc77769252 \h 2 Waarom deze werkvorm? PAGEREF _Toc7776...
Behoort bij: Formatief Evalueren - Tool Fase 5 word
27 juli 2021
11 december 2023
De mammoetjacht Opdracht: Analyseren 1. Inleiding De prehistorie is, zo leren alle leerlingen in de brugklas, de periode waarover geen geschreven bronnen beschikbaar zijn. We moeten het doen met materiële bronnen. Wat betekent dit voor onze kennis van de prehistorie? Wat kunnen we er met zekerhei...
Behoort bij: Lesbrief Geschiedenis De mammoetjacht
9 april 2015