Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 1367
De referentieniveaus zijn ook voor leerlingen met specifieke onderwijsbehoeften het uitgangspunt. Er zijn echter leerlingen die, ondanks de inspanningen van de school, de referentieniveaus niet halen op het moment dat het van hen wordt verwacht. Dan kan het nodig zijn om (inhoudelijke) keuzes te maken, zodat deze leerlingen een onderwijsaanbod krijgen dat past bij hun ontwikkelingsperspectief. Het project Passende perspectieven heeft ter ondersteuning van dit proces de referentieniveaus voor rekenen uitgewerkt, waarbij werd uitgegaan van drie verschillende groepen met elk een specifieke beperking. De opbrengsten van de eerste fase van het project bevat de volgende onderdelen: wegwijzer, doelenlijsten, leerroutes bij de doelenlijsten en profielschetsen van de drie doelgroepen.
N.B. Er is inmiddels een nieuw overzicht van leerroutes ontwikkeld. De betreffende publicatie wordt nu niet geactualiseerd, daarin staat nog het eerder ontwikkelde overzicht. Je kunt het nieuwe overzicht erbij gebruiken ter verduidelijking.
22 januari 2015
0 181 182 183 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 7 8 12 13 14 7 8 15 16 17 7 8 18 19 7 8 20 21 22 7 8 23 24 7 8 23 25 26 7 8 27 28 7 8 29 30 31 7 32 33 34 7 32 35 36 7 32 37 38 39 7 32 40 41 42 7 32 43 44 7 32 45 46 7 32 47 48 7 32 49 50 7 32 51 52 53 54 55 56 57 54 55 58 59 60 54 61 62 63 64 54 55 65...
Behoort bij: Leerdoelenkaart NASK 2 bovenbouw vmbo tl
21 september 2018
Blad1!$A$1:$O$67 Blad1!$1:$1 157 168 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 0 1 2 3 4 5 6 6 6 169 169 169 7 7 7 8 9 9 5 10 11 11 170 170 170 7 7 7 8 9 9 5 12 13 13 171 171 171 7 7 7 14 15 15 16 17 18 18 172 172 172 7 7 7 14 15 15 16 19 19 19 173 173 173 7 7 7 14 15 15 16 20 21 21 22 22 22 7 ...
Behoort bij: Leerdoelenkaart NASK1 bovenbouw vmbo
10 november 2017