Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 756
bjbjW KD _D mD yD KD KD KD KD KD KD KD KD KD KD KD KD KD KD KD 24 lessen voor niveau 9-12 INCLUDEPICTURE "http://officeimg.vo.msecnd.net/en-us/images/MH900427820.jpg" \* MERGEFORMATINET Katern Hoeveelheidbegrippen voor niveau 9-12 Auteurs Mariel Cordang (SLO Jos ter Pelle (SLO Projectleiding Nina Bo...
Behoort bij: Regenboog 9-12 hoeveelheidbegrippen totaal
4 april 2019
Wat kan nog meer II Opdracht: Creëren Hieronder staat een opdracht waarin van een leerling gevraagd wordt eigen ontwerpen te maken (algebraïsche expressies) op basis van gegeven randvoorwaarden. Zie ook de opdracht Wat kan nog meer I , een vergelijkbare kleinere opdracht rond rekenen. Onder het...
Behoort bij: Lesbrief Wiskunde Wat kan nog meer II
29 mei 2015
Balthasar Gerards Opdracht: Evalueren 1. Inleiding 'Balthasar Gerards' is, zoals bekend, de moordenaar van Willem van Oranje. In deze opdracht moeten leerlingen beredeneren waarom mensen, in heden en verleden, heel verschillend hebben geoordeeld over de (daad van de) moordenaar van Willem van Ora...
Behoort bij: Lesbrief Geschiedenis Balthasar Gerards
12 maart 2015
Hoe evalueren we het vernieuwde curriculum met onze leraren? Met leraren de verwachte effectiviteit en bruikbaarheid in kaart brengen Als je met onderstaande tabel de verwachte effectiviteit van de curriculumverandering in kaart brengt , is het voor iedereen helder wat je met de curriculum...
20 februari 2023
left -198755 0 0 Gespreksplaat curriculair spinnenweb D eze acties moet ik nú ondernemen : right 54544 0 0 Spinnenwebdraden met aandachtspunten/vragen per draad Basisvisie pgp : Rationale: Waartoe kiezen jullie als school voor pgp en hoe verhoudt zich dat tot de schoolvisie? Inhoud: Is de...
Behoort bij: Gespreksplaat curriculair spinnenweb
21 maart 2024
De mammoetjacht Lesvoorbeeld kritisch denken voor het vak geschiedenis SLO, augustus 2020 Vak/leergebied Geschiedenis Schooltype/afdeling Voortgezet onderwijs Leerjaar Brugklas vmbo Vakinhoud Historisch denken en redenen: Bronnen van het verleden Kerndoelen De levenswijze van jagers en ...
Behoort bij: VO vmbo1 Geschiedenis Mammoetjacht
24 augustus 2020
bjbj 2X Zd 7r it NB NB Didactische handreiking voor het werken met een individueel pensum bij Klassieke Talen Rosanne Bekker Didactische handreiking voor het werken met een individueel pensum bij Klassieke Talen voortgezet onderwijs Rosanne Bekker Enschede, november 2007 Verantwoording 2007 Stichtin...
14 februari 2019
I6 B3 D4 F5 bjbj"x"x I7 82 82 82 82 Kijk om je heen Lespakket voor het leergebied Mens en maatschappij in de basisvorming Naam Klas School Mens en maatschappij Enschede, oktober 2003 VO/2103/D/03-81 Kijk om je heen Lespakket voor het leergebied Mens en maatschappij in de basisvorming Verantwoording ...
18 februari 2019
Werken aan vaktaal / taalgerichte vaklessen ontwerpen Draaiboek voor een professionaliseringstraject C oncept 1, 1 september 2013 Maaike Hajer , Bart van der Leeuw 2073910 2560320 Verantwoording 2013 SLO (nationaal expertisecentrum leerplanontwikkeling), Enschede In samenwerking met d...
Behoort bij: Werken aan Vaktaal Taalgerichte vaklessen ontwerpen
30 augustus 2016