Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 915
Wat is het verschil tussen het huidige en gewenste onderwijs ? Vanuit verschillende perspectieven bekeken Als je vanuit verschillende perspectieven het huidige met het gewenste onderwijs vergelijkt , krijg je inzicht in de wensen van alle betrokkenen en eventuele knelpunten. Da n wee...
16 februari 2023
Hoe formuleren we een gezamenlijk e visie? Samen een visie onder woorden brengen Het is niet altijd eenvoudig om je visie onder woorden te brengen , maar je visie staat centraal in je leerplan. Aanknopingspunten hiervoor vind je in de dagelijkse onderwijspraktijk . Door jouw punten en die...
Behoort bij: Ontwerp - Hoe formuleren we een gezamenlijke visie?
22 februari 2023
Balthasar Gerards Opdracht: Evalueren 1. Inleiding 'Balthasar Gerards' is, zoals bekend, de moordenaar van Willem van Oranje. In deze opdracht moeten leerlingen beredeneren waarom mensen, in heden en verleden, heel verschillend hebben geoordeeld over de (daad van de) moordenaar van Willem van Ora...
Behoort bij: Lesbrief Geschiedenis Balthasar Gerards
12 maart 2015
bjbj 2X Zd 7r it NB NB Didactische handreiking voor het werken met een individueel pensum bij Klassieke Talen Rosanne Bekker Didactische handreiking voor het werken met een individueel pensum bij Klassieke Talen voortgezet onderwijs Rosanne Bekker Enschede, november 2007 Verantwoording 2007 Stichtin...
14 februari 2019
I6 B3 D4 F5 bjbj"x"x I7 82 82 82 82 Kijk om je heen Lespakket voor het leergebied Mens en maatschappij in de basisvorming Naam Klas School Mens en maatschappij Enschede, oktober 2003 VO/2103/D/03-81 Kijk om je heen Lespakket voor het leergebied Mens en maatschappij in de basisvorming Verantwoording ...
18 februari 2019
Werken aan vaktaal / taalgerichte vaklessen ontwerpen Draaiboek voor een professionaliseringstraject C oncept 1, 1 september 2013 Maaike Hajer , Bart van der Leeuw 2073910 2560320 Verantwoording 2013 SLO (nationaal expertisecentrum leerplanontwikkeling), Enschede In samenwerking met d...
Behoort bij: Werken aan Vaktaal Taalgerichte vaklessen ontwerpen
30 augustus 2016
bjbj{P{P Het schriftelijk toetsen van denkvaardigheden Bestemd voor docenten van alle vakken in de Tweede Fase havo/vwo m.u.v. de talen Voortgezet onderwijs S. Bergsma A. Brouwers E. van der Laan A. Legierse (projectleider T. Visser Enschede, april 2006 VO/3076/D/06-350 Het schriftelijk toetsen van ...
18 februari 2019
-95250 1044073 Logo school Logo school center 511 Voorbeeld van een format voor een opdracht voor T&T met een gemiddelde mate van detaillering Gebaseerd op de opdracht Glazen uitbouw van ISW Hoogeland in Naaldwijk 0 0 Voorbeeld van een format voor een opdracht voor T&T met een gemiddelde mate ...
Behoort bij: Opdrachtformat 2 T&T
4 augustus 2020
Nadere toelichting op de eind-termen geschiedenis havo en vwo Domein D: geschiedenis van rechtstaat en democratie Havo en vwo 10. (I)De kandidaat kan in het kader van het thema Geschiedenis van de rechtsstaat en van de parlementaire democratie verband leggen tussen het ontstaan van vrijheidsr...
4 maart 2022
bjbj Taalbeleid> <Schoolontwikkeling> <Downloads Bespreekpunten voor taalbeleidsplan 1Visie op taalbeleid 1.1. Aanleiding, doelstelling De belangrijkste vragen ten aanzien van de doelstellingen luiden Wat speelt er waardoor wij als school taalbeleid willen Wat beogen wij met taalbeleid te bereiken B...
Behoort bij: bespreekpunten voor taalbeleidsplan
8 december 2015