Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 915
De mammoetjacht Lesvoorbeeld kritisch denken voor het vak geschiedenis SLO, augustus 2020 Vak / leergebied Geschiedenis Schooltype / afdeling Voortgezet onderwijs Leerjaar Brugklas (deels) en Tweede Fase Tijdsinvestering Een a twee lesuren Vakinhoud Historisch denken en redenen:...
Behoort bij: VO havo-vwo 1-2 Geschiedenis Mammoetjacht
24 augustus 2020
Wat kan bij elkaar - I Opdracht: Analyseren. Inleiding In onderstaande opdracht wordt van een leerling gevraagd om wiskundige objecten (meetkundige figuren) in groepen te verdelen op basis van eigen argumenten. Zie ook de opdracht: Wat kan bij elkaar II, een vergelijkbare opdracht rond lineaire ...
Behoort bij: Lesbrief Wiskunde Wat kan bijelkaar I
29 mei 2015
bjbj 4n JN IH GL WH 1De toets begint bij de kennismaking met het gezin en wordt stilgelegd bij een beeld van Charly (4:48 Gezien de lichaamstaal die dit jongetje in dit beeld laat zien is dit jongetje (omcirkel het juiste antwoord A bang Bblij Cboos Dmoe Enieuwsgierig Fonzeker Gverdrietig Motiveer j...
Behoort bij: Toets DE PEDAGOOG CM
23 februari 2016
'Checklist Gezonde Leefstijl'!#REF! image1 26 25 12 13 14 15 16 17 18 19 35 9 36 10 37 38 24 30 6 46 1 47 2 20 3 7 4 8 5 26 12 13 14 15 16 17 18 19 11 29 0 22 1 41 2 45 3 23 21 42 40 28 4 43 5 27 39 44 31 34 32 33 'Checklist Gezonde Leefstijl'!$C$19 A 'Checklist Gezonde Leefstijl'!$A$21:$A$2...
Behoort bij: Tool quickscan spinnenweb en gezonde leefstijl
3 maart 2016
bjbjK Oc oe Herziening examenprogramma's havo/vwo Vakdossiers 2002 Geschiedenis Herziening examenprogramma's havo/vwo Theo van Zon Enschede, december 2002 VO/1571/D/02-294 Vakdossiers 2002 Geschiedenis Verantwoording 2002 Stichting leerplanontwikkeling (SLO), Enschede Alle rechten voorbehouden. Niet...
Behoort bij: Vakdossiers 2002. Geschiedenis
18 februari 2019
Op deze pagina’s vind je informatie over de praktijk-/ beroepsgerichte vakken in het praktijkonderwijs (pro) en het voortgezet speciaal onderwijs (vso).
30 januari 2019
De kandidaat kan bij het verwerven van vakkennis en vakvaardigheden reflecteren op eigen belangstelling, motivatie en leerproces.
1 augustus 2019