Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 756
Mijn gewenste onderwijspraktijk Soort instrument Invulschema Doel In kaart brengen wat u van de huidige onderwijspraktijk (op klasse n niveau) zou willen behouden en wat volgens u veranderd zou moeten worden in het geval van een nieuw op te starten of bij te stellen onderwijsontwikkeling....
Behoort bij: 1 Micro Mijn gewenste onderwijspraktijk CB
13 mei 2016
Seniorencursus Eindterm 19 De kandidaat kan anderen ondersteuning bieden bij het gebruik van informatiesystemen, applicaties en media . Kenmerken van de opdracht In deze projectopdracht ga je samen met een groepje medeleerlingen een computercursus ontwikkelen voor senioren die weinig tot geen com...
Behoort bij: 19 seniorencursus
20 april 2016
Nieuwe ontwikkelingen Eindterm 23 De kandidaat kent nieuwe ontwikkelingen op het gebied van Informatietechnologie . Kenmerken van de opdracht In deze opdracht ga je samen met een groepje medeleerlingen nieuwe ontwikkelingen op het gebied van IT opsporen en beoordelen. Daarmee laat je zien hoe goe...
Behoort bij: 23 nieuwe ontwikkelingen
20 april 2016
Checklist handelen van de leraar Soort instrument Checklist Doel Het handelen van de leraar met de lessenreeks evalueren. Leerplancomponent Rol van de leraar op micro -niveau Vragen waar u mee aan de slag gaat Wat is de rol van de leraar bij de les(senreeks)? Zorgt de leraar ervoor dat de doe...
Behoort bij: 6 Micro Checklist handelen van de leraar CB
7 april 2016
Redeneren - II Opdracht: Analyseren, evalueren. Hieronder staat een opdracht waarin van leerlingen gevraagd wordt op basis van een beschrijving een bijbehorende grafiek te schetsen. Daarbij zullen ze vanuit de situatie moeten redeneren over de eigenschappen die de grafiek zou moeten hebben. Hierb...
Behoort bij: Lesbrief Wiskunde Redeneren II
12 maart 2015
CHECKLIST PTA | Nederlands 1. Heeft je school een visie beschreven op onderwijs en leren van taal / Nederlands (bijv. in het schoolplan, in een visiestuk), en heeft je PTA er rekening mee gehouden? Zo ja, waar blijkt dat uit? REACTIE VERBETERPUNTEN 2. Heeft de vaksectie een visie op de impleme...
Behoort bij: Checklist PTA Nederlands
27 november 2019
CHECKLIST PTA | MVT 1. Heeft je school een visie beschreven op onderwijs en leren van MVT (bijv. in het schoolplan, in een visiestuk), en heeft je PTA er rekening mee gehouden? Zo ja, waar blijkt dat uit? REACTIE VERBETERPUNTEN 2. Heeft de vaksectie een visie op de implementatie van het het E...
Behoort bij: Checklist PTA MVT
27 november 2019