Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 1226
0 181 182 183 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 7 8 12 13 14 7 8 15 16 17 7 8 18 19 7 8 20 21 22 7 8 23 24 7 8 23 25 26 7 8 27 28 7 8 29 30 31 7 32 33 34 7 32 35 36 7 32 37 38 39 7 32 40 41 42 7 32 43 44 7 32 45 46 7 32 47 48 7 32 49 50 7 32 51 52 53 54 55 56 57 54 55 58 59 60 54 61 62 63 64 54 55 65...
Behoort bij: Leerdoelenkaart NASK 2 bovenbouw vmbo tl
21 september 2018
PERSBERICHT 1 1 december 201 8 Brons voor j onge Nederlandse science talenten in Botswana ENSCHEDE Eén van de Nederlanse teams heeft een mooie bronzen medaille behaald tijdens de d e 1 5 e Interna tional Junior Science Olympiad ( IJSO ) in Gaborone, Botswana . Het andere team...
Behoort bij: 2018-12-11-Persbericht-IJSO-2018-Botswana met foto
9 oktober 2019
Denkraam formatief evalueren Inleiding Op IKC de Bosmark herontwerpen leerkrachten hun lessen om formatief evalueren in te bedden in hun lespraktijk. Dat gebeurt aan de hand van een denkraam , als hulpmiddel om de vijf fasen van formatief evalueren te expliciteren . Waarom formatief evalu...
Behoort bij: Denkraam formatief evalueren
1 april 2021
-391795 -326390 Klokkijken A ctiviteiten voor niveau 5 t/m 8 168910 61595 -48895 -245110 K atern Klokkijken Oefen activiteiten voor niveau 5 t/m 8 Auteurs Wim Hoogendijk (CED-Groep) Dineke d e Groot (CED-Groep) www.Rekenboog.nl oktober 2013 Rekenboog.zml Het project Rekenboog.zml is een sa...
Behoort bij: Regenboog 5-8 Katern Klokkijken 2013
4 april 2019
Maatwerkaanpassingen Lagere cognitie Zoekt u als leraar of intern begeleider suggesties om uw taalonderwijs op maat te maken voor leerlingen met specifieke onderwijsbehoeften? In deze notitie vindt u o verzichten van concrete suggesties op het gebied van taal- en leesonderwijs die leerkrachten...
17 juli 2019