Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 1318
Hoe evalueren we het vernieuwde curriculum met onze leraren? Met leraren de verwachte effectiviteit en bruikbaarheid in kaart brengen Als je met onderstaande tabel de verwachte effectiviteit van de curriculumverandering in kaart brengt , is het voor iedereen helder wat je met de curriculum...
20 februari 2023
left -198755 0 0 Gespreksplaat curriculair spinnenweb D eze acties moet ik nú ondernemen : right 54544 0 0 Spinnenwebdraden met aandachtspunten/vragen per draad Basisvisie pgp : Rationale: Waartoe kiezen jullie als school voor pgp en hoe verhoudt zich dat tot de schoolvisie? Inhoud: Is de...
Behoort bij: Gespreksplaat curriculair spinnenweb
21 maart 2024
MODULE : F iscale en vennootschappelijke winst - werk voor de accountant, de fiscalist of voor een fiscale rekenrobot? ( Computational thinking en de financieel specialist) Versie: TIME \@ "d-M-yyyy" 21-6-2017 Voorwoord Deze module is in oktober 2016 geschreven en besteedt aandacht a...
Behoort bij: Module fiscale vennootschappelijke winst
21 juni 2017
1 5 lessen voor ZML , niveau 1-4 3691255 226060 0 0 Katern Tijd en Tijdsoriëntatie Auteurs Mariel Cordang Projectleiding Nina Boswinkel Annette van der Laan J...
Behoort bij: Regenboog 1-4 Tijd totaal
4 april 2019
bjbjz CT XO Toets afweer Correctiemodel Onderdeel A categorie aspect score niet onvoldoende veel heel goed relevantie van de gekozen begrippen de gekozen begrippen zijn relevant voor het beantwoorden van de vraag totaal relevantie x 3 (max. 12 volledigheid en logica van de conceptmap bloeddonatie ce...
Behoort bij: Toets Afweer Correctiemodel
2 februari 2016
Eindrapportage pilot digitaal leerling - volg -(jezelf)- systeem VO voor bewegingsonderwijs in de onderbouw van het VO 2073910 2560320 0 0 Verantwoording 2012 SLO (nationaal expertisecentrum leerplanontwikkeling), Enschede Mits de bron wordt vermeld, is het toegestaan zonder voorafgaande toeste...
Behoort bij: eindrapportage pilot leerlingvolgjezelfsysteem
23 november 2015
0 0 218 226 219 220 221 222 1 2 3 232 233 234 4 223 224 225 227 230 229 229 231 0 0 0 65 65 65 6 235 235 235 236 237 7 7 7 0 0 0 65 65 65 6 242 242 242 238 239 240 240 240 8 8 8 65 65 65 6 243 243 243 241 241 241 0 0 0 65 65 65 6 243 243 243 10 10 10 0 0 0 65 65 65 6 243 243 243 244 244 244 ...
Behoort bij: Leerdoelenkaart Economie bovenbouw vmbo
8 december 2017
De mammoetjacht Lesvoorbeeld kritisch denken voor het vak geschiedenis SLO, augustus 2020 Vak/leergebied Geschiedenis Schooltype/afdeling Voortgezet onderwijs Leerjaar Brugklas vmbo Vakinhoud Historisch denken en redenen: Bronnen van het verleden Kerndoelen De levenswijze van jagers en ...
Behoort bij: VO vmbo1 Geschiedenis Mammoetjacht
24 augustus 2020
bjbjW KD _D mD yD KD KD KD KD KD KD KD KD KD KD KD KD KD KD KD 24 lessen voor niveau 9-12 INCLUDEPICTURE "http://officeimg.vo.msecnd.net/en-us/images/MH900427820.jpg" \* MERGEFORMATINET Katern Hoeveelheidbegrippen voor niveau 9-12 Auteurs Mariel Cordang (SLO Jos ter Pelle (SLO Projectleiding Nina Bo...
Behoort bij: Regenboog 9-12 hoeveelheidbegrippen totaal
4 april 2019