Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
De leerdoelenkaart, bedoeld voor leerlingen van 10-14 jaar die elk schooljaar 135 minuten tijd krijgen om te badmintonnen, bestaat uit vier verschillende lessenseries, een voor elk schooljaar. Deze hebben betrekking op “samen hooghouden”, "record hooghouden”, "train de speler” en "gelijke kansen wedstrijd”.
Hoe is er aan de leerdoelenkaarten 10-14 gewerkt en hoe overeenkomsten en verschillen tot stand gekomen zijn, leggen we hier uit.
In deze analyse schetsen we trends en ontwikkelingen die laten zien waarom het gewenst is om digitale geletterdheid een vaste plaats te geven in het curriculum.
In deze analyse schetsen we de belangrijkste uitdagingen in het huidige talenonderwijs in Nederland.
In deze notitie beschrijven we relevante ontwikkelingen en uitdagingen betreffende het curriculum rekenen en wiskunde po en onderbouw vo.
In deze notitie schetsen we eerst de curriculaire uitdagingen in het primair onderwijs en in de onderbouw van het voortgezet onderwijs.