Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
In deze podcastserie vertellen ervaringsdeskundigen wat het praktijkgerichte programma inhoudt en wat het kan betekenen voor scholen, leerlingen, vervolgonderwijs, bedrijven en instellingen.
Van de tien kerndoelen Nederlands voor de onderbouw van het voortgezet onderwijs uit 2004 gaat er een over spelling: Kerndoel 2 De leerling leert zich te houden aan conventies (spelling, grammaticaal correcte zinnen, woordgebruik) en leert het belang van die conventies te zien.
Op deze plek vind je informatie over doelen, kaders en leerplankundige ontwikkelingen rond natuur & techniek.
introductie en algemene informatie over het schoolexamen bedrijfseconomie havo/vwo
De vakspecifieke trendanalyse van het schoolvak Nederlands betreft de sectoren primair onderwijs (po), onderbouw voortgezet onderwijs (vo-ob), vmbo bovenbouw en havo/vwo tweede fase.
Op deze pagina en op de pagina Werken met modellen wordt de Didactiek van modelleren uitgewerkt in leselementen die binnen het kader van een modelleeropdracht in volgorde aan de orde kunnen komen.
Afhankelijk van de visie van de sectie en van de school, kan het PTA (globaal) op verschillende manieren worden opgesteld: