Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
Een lessenserie over taal en identiteit bij de handreiking
Interactie: gesprekken voeren om de taal-, denk- en
kennisontwikkeling te stimuleren.
De nieuwe categorisering gaat niet alleen om een andere selectie of indeling van vaardigheden, maar ook een nadere afbakening van de gekozen vaardigheden. Bovendien zijn deze vaardigheden nu explicieter geordend aan de hand van hun onderlinge relaties en met een beredeneerde verantwoording van de gemaakte keuzen.
De inleiding en afsluiting van het webinar van het Netwerk taalrijk onderwijs vo van 13 juni 2024.
Een presentatie van Remco Menke en Anita Smits die gehouden is tijdens het webinar van het Netwerk taalrijk onderwijs vo op 13 juni 2024.
Een presentatie van Jasmijn Bosch die gehouden is tijdens het webinar van het Netwerk taalrijk onderwijs vo op 13 juni 2024.
Met het oog op de actualisatie van de kerndoelen en eindtermen heeft expertisecentrum SLO de huidige situatie met betrekking tot het erfgoedonderwijs in kaart gebracht. De analyse kan helpend zijn om de rol van erfgoed in het onderwijs een meer herkenbare plek te geven.
De inleiding en afsluiting van het webinar van het Netwerk taalrijk onderwijs vo van 15 oktober 2024.
De presentatie van Ellen Rose Kambel gegeven tijdens het webinar van het Netwerk taalrijk onderwijs vo op 15 oktober 2024.
De presentatie van Heleen Rijckaert gegeven tijdens het webinar van het Netwerk taalrijk onderwijs vo op 15 oktober 2024.
Informatie over hoe je een ontwikkeling binnen je onderwijs op verschillende momenten kan evalueren.