Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
Deze handreiking helpt je bij de inrichting en ontwikkeling van het schoolexamen Chinees vwo. Inclusief voorbeeldopgaven en links naar relevante documentatie en sites.
Schoolportretten van enkele scholen die werken met de leerdoelenkaarten in het kader van 10-14 onderwijs
Overzicht houden in de leerdoelen: hoe zorg je ervoor dat je geen doelen vergeet? Doelen in kaart brengen, stappenplan zelf doelen stellen, komen op deze pagina aan bod.
Versnellen blijkt één van de beste manieren om leerlingen met een talent op jouw vakgebied uit te dagen.
Nederlandse leerlingen winnen vier medailles op de Internationale Biologie Olympiade in Kazachstan
SLO brengt, in samenwerking met Kennisnet, sinds 2007 het leermiddelengebruik in Nederland in kaart. De Leermiddelenmonitor zoomt in op leermiddelengebruik in het algemeen, het gebruik van methoden en zelf gevonden of ontwikkelde leermiddelen, het gebruik van digitale leermiddelen, verschil in gebruik tussen leraren in het po en vo, verschil in gebruik tussen leraren in het vmbo en havo/vwo, en leermiddelenbeleid.
Reeks toetsvragen voor kerndomein B: Grondslagen van het
vernieuwde examenprogramma. Hiermee kun je als informaticadocent op een objectieve manier toetsen. Zo kun je meten of je leerlingen het basisniveau hebben bereikt.
Conceptexamenprogramma Turkse taal en cultuur voor vwo, opgesteld door de vakvernieuwingscommissie voor de actualisatie van het curriculum.