Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 339
A utarkisch huis Opdracht: Creëren 1. Inleiding Met zon- en windenergie binnen handbereik waren de mogelijkheden nog nooit zo groot als vandaag om onafhankelijk te zijn van energie. Dus bouw je eigen windmolen, leg je dak vol zonnepanelen en zorg voor een volledig geïsoleerd huis. Van oudsher wor...
Behoort bij: Lesbrief Natuurkunde Autarkisch huis
1 april 2015
Hoezo vlieglawaai niet meetbaar? Opdracht : Evalueren 1. Inleiding Aan de hand van een artikel in de Volkskrant buigen leerlingen zich over de meetbaarheid van vlieglawaai. Daarvoor doen de leerlingen onderzoek naar de wijze waarop een organisatie sinds 2004 de politiek probeert te overtuigen va...
Behoort bij: Lesbrief Natuurkunde Hoezo vlieglawaai niet meetbaar
12 maart 2015
Wat is de beste energiebron? Opdracht : Evalueren 1. I nleiding Leerlingen gaan van verschillende energiebronnen de voor- en nadelen onderzoeken en vormen zich hierover een mening op basis van argumenten. Zij uiten hun mening in een discussie en reflecteren hierop door het schrijven van een arti...
Behoort bij: Lesbrief Natuurkunde Wat is de beste energiebron
12 maart 2015
Instrument voor schoolontwikkeling b urgerschap SLO heeft een instrument ontwikkeld dat scholen helpt hun visie over burgerschap te (her)ontwikkelen en te verankeren in bestaand beleid. Het gesprek Het instrument 'schoolontwikkeling burgerschap' biedt aanknopingspunten die van belang zijn bij h...
Behoort bij: Vragenlijst burgerschap
3 september 2019
XF bjbjN Het schriftelijk toetsen van denkvaardigheden bij ANW Voortgezet onderwijs S. Bergsma A. Brouwers E. van der Laan A. Legierse (projectleider T. Visser Enschede, mei 2006 VO/3607/D/06-362 Het schriftelijk toetsen van denkvaardigheden bij ANW Voortgezet onderwijs Verantwoording 2006 Stichting...
18 februari 2019