Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 1403
Cool Koales Opdracht: Gesprekken voeren en schrijven 1. Inleiding vak Engels schooltype / afdeling Vmbo-tl en havo leerjaar vmbo bbl / kbl leerjaar 4 vmbo gl/tl leerjaar 3/4 havo leerjaar 2/3 vwo leerjaar 2 tijdsinvestering 3 tot 4 lessen (50 minuten per les) onderwerp koalas secret hogere...
Behoort bij: Lesbrief Engels Cool Koalas
30 april 2015
I sense creativity Opdracht : C reëren 1. Inleiding vak Engels schooltype / afdeling vmbo leerjaar vmbo bbl / kbl leerjaar 3 vmbo gl/tl leerjaar 2 tijdsinvestering 2 of 3 lessen (50 minuten per les) onderwerp creative thinking hogere denkvaardigheid creëren * taaldoelen schrijven en ges...
Behoort bij: Lesbrief Engels sense creativity
30 april 2015
De Beeldenstorm (1566) Opdracht: analyseren en evalueren 1. Inleiding Vak g eschiedenis Schooltype/afdeling vmbo/havo/vwo Leerjaar k las 1 Tijdsinvestering 30-50 minuten Onderwerp De Beeldenstorm, horend bij tijdvak 5: tijd van Ontdekkers en hervormers (zestiende eeuw) / Vroegmoderne tijd Hogere...
Behoort bij: Lesbrief Geschiedenis De Beeldenstorm 1566
30 april 2015
Egypte Opdracht: analyseren en evalueren 1. Inleiding In deze opdracht over het oude Egypte gaan leerlingen aan de slag met bronnen. Zij analyseren om te beginnen een aantal bronnen met de vraag welke bron of bronnen bruikbaar zijn voor het beantwoorden van een (gegeven) historische vraag. Daarn...
Behoort bij: Lesbrief Geschiedenis Egypte
30 april 2015
Wat ik graag wil vertellen Opdracht: Analyseren 1. Inleiding Presenteren is een belangrijke vaardigheid. Leerlingen dienen zich op een juiste wijze uit te drukken, waarbij hun presentatie goed is opgebouwd en de taal passend is. Deze les besteedt aandacht aan presentatievaardigheid. Op basis van...
Behoort bij: Lesbrief Nederlands Wat ik graag wil vertellen
1 april 2015
Redeneren - I Opdracht: Evalueren. Hieronder staat een opdracht waarin van leerlingen gevraagd wordt uitspraken over een beschreven situatie te beoordelen. Daarbij zullen ze de eigen kennis over het onderwerp, in dit geval gemiddelde, moeten inzetten om de juiste conclusies te kunnen trekken. Ze ...
Behoort bij: Lesbrief Wiskunde Redeneren I
12 maart 2015