Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
Ieder team kreeg een advieskring, die bestaat uit een vertegenwoordiging van de onderwijspraktijk. De advieskring gaf het team feedback en reflecteert op de conceptkerndoelen. Het team kon de advieskring ook inzetten als zij extra expertise nodig hebben voor de ontwikkeling van de kerndoelen. Zo zorgen we ervoor dat er uiteindelijk conceptkerndoelen worden opgeleverd die gedragen worden door het onderwijsveld. Daarnaast kan het team gebruikmaken van de expertise van (vak)deskundigen.
Hoe draagt cultuuronderwijs bij aan de drie hoofddoelen van het onderwijs? Wat moet er wettelijk gezien en waar zit ruimte?
Op deze pagina’s vind je informatie over de praktijk-/ beroepsgerichte vakken in het praktijkonderwijs (pro) en het voortgezet speciaal onderwijs (vso).
Op deze pagina's vind je informatie over het vak Engels en de laatste ontwikkelingen in het vakgebied.
Wat moeten leerlingen in de onderbouw van vmbo bij natuurkunde/scheikunde (NaSk) wel en niet leren?
Wat moeten leerlingen in de onderbouw van havo en vwo bij biologie wel en niet leren?