Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 1021
Naar een doorlopende leerlijn onderzoeksvaardigheden Onderzoek doen is een complexe vaardigheid , die je niet in een keer onder de knie hebt. Het is dan ook belangrijk om leerlingen vaak een kleine of grote onderzoeksopdracht te geven. Misschien nog wel belangrijker is het om leerlingen te leren ...
Behoort bij: doorlopende leerlijn proefondervindelijk onderzoek
17 november 2016
Eindgesprek Als je het onderzoek hebt afgerond ga je het onderzoek presenteren en vindt het eindgesprek plaats waarin de nadruk ligt op de evaluatie van je onderzoek (proces en product) en waarin je reflecteert op wat je van het onderzoek hebt geleerd en welke conclusies je daaruit trekt voor d...
Behoort bij: eindgesprek oi6s
23 maart 2017
Een handreiking voor begeleidingsgesprekken Onderstaand instrument kan worden gebruikt bij het voeren van begeleidingsgesprekken. 1. Opstartgesprek In een eerste gesprek verkennen begeleider en leerlingen het onderwerp, perken dit zo nodig in en denken na over een onderzoeksvra a g/hypothese . ...
Behoort bij: Handreiking begeleidingsgesprekken
11 november 2016
Je zal de spitsmuis maar zijn.. Opdracht : Analyseren 1. Inleiding Bij deze opdracht gaan de leerlingen zelf een voedselweb maken met behulp van gegevens over organismen. Aan de hand van het zelfgemaakte voedselweb beantwoorden de leerlingen analysevragen. Er worden veranderingen aangebracht in ...
Behoort bij: Lesbrief Biologie Je zal de spitsmuis maar zijn
12 maart 2015
MODULE: D uurz aam beleggen Duurzame effecten van duurzame effecten Duurzame gevolgen van duurzame beleggingen Voorwoord Deze opdracht is in decembe r 2016 geschreven en is er op gericht om met een klas je te verdiepen in duurzaam beleggen. Waarom kiest een belegger voor een duurzame beleggingsp...
Behoort bij: Module duurzaam beleggen
7 maart 2017